Проповедникът насъскал подчинените си медии да напишат, че Джобният Херкулес е алкохолик


Роднина на Наим Сюлейманоглу шамаросал Фетхуллах Гюлен в далечната 1990 година, затова ислямският проповедник твърди, че не обичал легендарния щангист. Това става ясно от интервю за „Сабах" на родения в момчилградското село Птичар трикратен олимпийски шампион.
Досега се смяташе, че шамаросаният от служител на разузнаването бил един от най-близките хора на Гюлен. Днес се оказва, че самият проповедник е отнесъл пердах от нашенеца.
Както вече 24rodopi.com писа, соченият за организатор на опита за преврат в Турция Фетхуллах Гюлен е попречил на легендарния спортист Наим Сюлейманоглу да оглави Международната федерация по вдигане на тежести. Това става ясно от интервю на трикратния олимпийски шампион по повод появило се видео, в което ислямският проповедник казва: „Не обичам Наим Сюлейманоглу". Припомняме, че Гюлен казва това преди години в разговор с футболната звезда Хакан Шукур (тук и видео).
„Много важно, че не ме обичал. Аз също не го харесвах", отговаря Наим, който в състезателната си кариера спечели 3 олимпийски, 7 световни и 2 европейски титли за България и Турция.
Роднина на легендарния спортист още в далечната 1990 година предупредил Наим да се пази от хората на Гюлен. „Ще си имаш главоболия", казал родственикът, който работел в турското разузнаване (MIT).
Пратеници на Гюлен потърсили контакт с Наим, защото неговият роднина водел разследване срещу създателя на групировката FETO. „Много хора идваха да говорят с мен тогава. Става въпрос за 1990 година. Тогава Гюлен е бил задържан в Бурдур и приведен в сградата на разузнаването в истанбулския квартал „Бешикташ". Моят роднина му ударил няколко шамара. Сега е пенсионер, а онзи още тогава с едно обаждане от Анкара са го освободили. В нито един момент не се огънах, не позволих да ме смятат да техен човек", твърди днес 49-годишният Наим. Той смята, че след тази неприятна история, в медиите, контролирани от Гюлен, започнали да излизат материали срещу него. Именно медиите на Гюлен написали, че щангистът е алкохолик. Наим бил недолюбван от ислямистите, защото не присъствал на срещите на Гюлен с изявени спортисти. Джобният Херкулес не е и сред дарителите на организацията на проповедника.
„Сега Гюлен казва, че не ме обичал. Добре, че не ме е обичал. Аз също никак не го харесвах. Той попречи да вляза в ръководството на Международната федерация по вдигане на тежести. Подготвиха делегатите да не гласуват за мен", казва пред „Сьозджу" подобрилият 46 световни рекорда бивш спортист.
През 2000 година той е избран за вицепрезидент на световната федерация по щанги. 4 години по-късно шефовете на щангите заседават в Истанбул. Тогава медиите гърмят, че Джобният Херкулес е с реални шансове за стане световен шеф на щангите.
„130 делегати дойдоха в Истанбул. Всичките им разходи бяха поети от организацията на Гюлен. Те направиха всичко възможно аз да не бъда номиниран", твърди Сюлейманоглу .
„Не ме обичал. Няма никакво значение. Мен ме познава целият свят. Медалите ми говорят какво съм направил за Турция. А той какво е направил? Гюлен нанесе огромни щети на Турция. Аз се жертвах за Турция, той само й вредеше", посочва още Сюлейманоглу.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

  1. Анонимен24/8/16 06:47

    Може НАИМ да е всякакъв но пред света показа че в БГ тогава се тъпчат правата на Българските Мюслюмани
    YASA NAIM BEY

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.