www.24rodopi.com

Ало, 112, нападнаха ме… „Гонен и душен от убийци” плаща 2000 лева на държавата

петък, януари 130 коментара

Пиян селянин от Родопите ще трябва да плати 2000 лева глоба заради опита си да изпробва „маневрите" на диспечерите от Спешния център 112 и тези на институциите в страната. С.П. подал няколко лъжливи сигнала до Единния европейски номер.
„Помощ, двама души тръгнаха след мен. Душат ме! Искат да ме убият и да ме оберат", чули по телефона диспечерите от 112, както и дежурният в Районното полицейско управление в Девин, към когото било пренасочено обаждането. Повече от час продължили сигналите до 112 от изпадналия в „смъртна беда" С.П., който при последното си обаждане заявил, че просто… пробва да види реакцията на полицаи и спешни медици.
Мъжът бил открит в дома си в родното село. С.П. бил в нетрезво състояние и говорил несвързано. Той обяснявал, че бил в местната кръчма, където пил заедно с „четири момчета". Когато си тръгнал обаче две от тях го последвали и нападнали. Подобна случка така и не била доказана, което накарало полицейските служители да регистрират подадения сигнал като лъжлив.
Пиянските халюцинации на родопчанина му костваха глоба в размер на 2000 лева, която бе потвърдена от съда в Девин.
Изпрати :

Публикуване на коментар

Редакцията не носи отговорност за съдържанието на коментарите. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Харесайте ни...

Изпращане на мейл адреса ви:

 
24 родопи