Да, това е вярно – жепе гарата в Кърджали става все по-тиха, както сте писали. Откакто спряха важните влакове за и от Кърджали, от година на година пътниците стават все по-малко.
БВ 4646 Момчилград - Русе беше удобен за пътуващите между Южна и Северна България.
Имаше доста удобни връзки, като в Стара Загора - с влаковете Бургас - София и Пловдив – Варна. В Тулово - с влаковете Варна - София - Варна през Карлово. В Царева Ливада - за Габрово. В Горна Оряховица - за Варна, Левски Плевен. Бързият влак пристигаше рано сутринта в Русе и беше удобен за всички, най-вече за студентите в Габрово, Варна, Стара Загора.
БВ 4647 Момчилград - Русе и обратният влак БВ 4647 Русе - Подкова. Първо му съкратиха маршрута -  стана от/до Димитровград. Въпреки това, пак имаше връзки от Момчилград (вечерта ПВ 40166 заместваше влака до Димитровград с новите мотриси Сименс Дезиро, и сутринта ПВ 40161 отново в участъка Димитровград - Подкова заместваше Мотрисата Дезиро). Обаче какво стана през 2012 година, когато спряха 125 влака, в това число и 4646 и 4647 и така почнаха да намаляват пътниците.
Сега да пътуваш от Кърджали до Варна трябва да се обикаля през Пловдив и това е горе долу 12-13 часа, а преди години това беше само 8 часа.
Бекир Тефик, Кърджали
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. Анонимен25/1/17 12:33

    БДЖ продължава да живее в епохата на соца,бавно и лежерно,колкото толкова.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен25/1/17 13:02

    Ste imame malki regionani vlakcheta v kardjali region - injenerite ot most, medreseto, lisicite, shiroko pole, tutunche, cebel, paprat, rogozche, velikdenche, matematicheskata krumovgradska gymnasia, stopanskata kamerka, ban, unesese, tehnicheskite sauzi, sesesere podgotviat reklamata na bg kartoneni regionalni vlakcheta...

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен25/1/17 13:04

    Няма най-елементарен влак Кърджали - Пловдив, който да е удобен за хората. Примерно да тръгва сутрин към 6, 6.30 и вечер да се връща обратно към 7,8 часа. Насила набутаха хората в автобусите. Общината няма да е зле да лобират да се свърже линията Подкова - Комотини.

    ОтговорИзтриване
  4. Димитров25/1/17 13:23

    Благодаря на автора Бекир Тефик и 24 родопи за тази тъжна констатация описана по коректен начин. Крайно време беше някой да опише плачевната действителност. Не е редно един прекрасен областен град при наличие на ж.п. инфраструктура, да има връзка само с Момчилград и Димитровград. Хиляди хора свързани с Кърджали живеят в София, Варна и Бургас. Добре би било да се помисли за възстановяване на по-дългите ж.п. дестинации, дори влакове да не пътуват всеки ден, а два-три пъти седмично.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен25/1/17 16:04

    A be sprete gi tez vlakove samo na zaguba ste .nyama hora?1234.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.