www.24rodopi.com

„EVN, да ви набутам фактурите в… плановия ремонт!”

събота, януари 2811коментара

„Навън е под нулата и скоро живакът няма да мине към положителни цифри. EVN, да ви набутам фактурите в… плановия ремонт!”, се обърна в писмо до 24rodopi.com възмутен кърджалиец, пред чийто вход на жилищния блок е поставена информационна бележка от дружеството, в която се посочва, че ще се извършва ремонт и през целия ден на 31 януари ще има смущения в електроподаването.
„Толкова ли не успяха да си планират почистването на паяжините по трафопостовете през лятото, ами баш в най-студеното време?”, ни пише още кърджалиецът.
Припомняме, че от EVN посочиха, че възобновяват плановите ремонти от 23 януари в областите Кърджали и Смолян.
24rodopi.com
Изпрати :

+ коментара + 11 коментара

Анонимен
28/1/17 12:17

Ми то Овчаров ни каза , как ще платим големите сметки за тока
Пускат ни 180 волта и ако радиатора при 220 волта загряма за 5 минути , при 180 загрява за 20 мин така че електромера върти ,ако ще да ни подават и 10 волта ,

Анонимен
28/1/17 12:33

Лятно време от почивки по Черноморието и Бяло море нямат време да отделят за планови ремонти....и в леднкивата епоха имитират дейност....на такива се вика некомпетентни Калинкиииии

Анонимен
28/1/17 17:30

Доколкото знам има и лятото, и зимата планови ремонти. Особено през зимата сега е важно заради прекомерното използване на ток. Не казвам, че е приятно, но ЕВН едва ли ще си играят на шишалки и игрички, ако не се налага. Така че, вместо да псуваме, да изчакаме с търпение хората на си свършат работата. Който си мисли, че е лесно, нека да отиде един ден да изкара с ел.техниците да види за какво става дума. Плюйте ме колкото си искате сега, не работя в ЕВН, нито имам близки там, но съм сигурен, че плановите спирания на тока са грижа и необходимост.

Анонимен
28/1/17 17:44

Ama ne smeete da kopirate nekoi fakturi tuka - kak vi terorizirat s bulgaristan office parlama...?!

Анонимен
28/1/17 18:57

Ако пуснеш котлона на 1 степен ,за да загрееш вода, ще е нужно повече време, но това не значи ,че се харчи повече ток ,отколкото ако котлона е на 4 степен и по-бързо се загрява водата т. е. количеството ток е еднакво. Питайте ел.специалисти

Анонимен
28/1/17 18:58

Ако пуснеш котлона на 1 степен ,за да загрееш вода, ще е нужно повече време, но това не значи ,че се харчи повече ток ,отколкото ако котлона е на 4 степен и по-бързо се загрява водата т. е. количеството ток е еднакво. Питайте ел.специалисти

Анонимен
28/1/17 19:49

Винаги ще има недоволни! Аз също не работя в EVN. За мен самия е по-удобно, тези профилактични дейности да се извършват през лятото, но въпреки това не изразявам недоволство, тъй като съм напълно наясно, че не всекиму е възможно да се угоди! Ако профилактиката се извършва само през летния период, доста климатици и хладилници ще останат без захранване. Така че, не е възможно да се угоди на всички. Ако има нещо за препоръчване, то това от моя страна е, времето за което се прекъсва електрозахранването, да е максимално кратко. Все пак никак не е приятно човек да е в температурен дискомфорт; да не може да си свърши работата, която е в зависимост от електрозахранването, или пък да се намира в закъсал точно между два етажа асансьор!
Може и да недоволстваме, но трябва да сме благодарни на EVN, че поне ни предупреждават предварително за тези профилактични дейности! Което си е право – право си е!

Анонимен
29/1/17 11:53

По добре да бяхме се интерсували къде отива водомера след повреда, дали при друго домакинство, чието водомерче идва при нас, при което и двете домакинства заплащаме цената на водомера и получаваме за всеки случай някоя друга вехта фактурчица

Анонимен
29/1/17 18:53

Анонимен
28/1/17 19:49
"Винаги ще има недоволни!....тъй като съм напълно наясно, че не всекиму е възможно да се угоди!" Така е, ама като дойде време да получават заплати, които ние недоволните и на които никак не може да се угоди им осигуряваме, тогава сме харни, нали...я да вземем да бойкотираме ВСИЧКИ с неплащане на похарчения ток...тогава да видим тяхното недоволство

Анонимен
30/1/17 11:22

към коментара на 28/1/17 19:49...
За да има компромисен вариан ремонти могат да се извършват на пролет и на есен.Нито ще е толкова студено за да искараш деня нито ще е достатъчно топло за да се развали храната във фризера и т.н. Незнам до колко си запознат но при прекъсване на ел.мрежата оператора е длъжен да те компенсира по закон.Било то материално или друг вид помощ.Пример: Ако имаш малко дете и няма къде да отидеш за да осигуриш нужното удобство оператора е длъжен да те настани в негово жилище или хотел.Причината за спирането на тока не е причинена от нас потребителите а от калпавата им мрежа. Затова сме на този хал.заради такива като теб които навеждат глава и казват винаги ще има недоволни.Напротив винаги има начин който да е удобен за двете страни

Анонимен
30/1/17 11:31

Няма никакъв планиран ремонт.Ако питате колегите от EVN ще отговорят,че за да предотвратят аравия.Истина е,че идеята е да се намали потребленито на ел.енергия за да не се наложи да се купува ток от чужбина който е в пъти по скъп и ще излезе солено на оператора.Няма планиран ремонт който да е от 8.30 до 16.30. Това е 1 работен 8 часов ден.Един трафопост се подменя в рамките на 2-3 часа.Изполват оправдания за да спестят загуби от покупко продажба на електричество.

Публикуване на коментар

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Харесайте ни...

Изпращане на мейл адреса ви:

 
24 родопи