Съсед на новия областен управител го обвини в осъществяван тормоз над него и семейството му. В жалбата си кърджалиецът Димитър Илчев описва взаимоотношенията си с назначения държавник №1 в област Кърджали.
Мъжът живее в блок „Рожен“ на улица „Хан Аспарух“7.
Вижте какво пише той:
„За добро или лошо съм съсед с назначения наскоро областен управител на Кърджали. Имали сме през годините пререкания, но това което се случи на 13 февруари след 20,30 часа мина всякакви граници. От неделя след обяд ми е затапена колата от въпросния господин и не мога да ходя на работа. Работя на около 15 км от Кърджали и всяка сутрин пътувам с нея, като излизам сутрин около 06,30 часа и се прибирам след 19,00 часа. Поради невъзможността да ползвам личния си автомобил, се наложи тези два дни да пътувам с колата на съпругата ми. На 13 февруари се прибрах около 19,30 часа и спрях зад колата на този господин с ДКН К8130АХ, който е блокирал моята кола отпред. Свалих си покупките и се прибрах в къщи. След около няма и час се звъни на входния ми звънец и виждам, че са полицаи. Попитаха ме аз ли управлявам колата, която е затапила неговата. Потвърдих и те ме помолиха да я преместя. Попитах ги на кого преча, а те ми казаха, че господинът пред мен се е обадил в Полицията.
Казах им, че съм пил чаша алкохол и не мога да шофирам. Те докладваха на дежурния в РУП-Кърджали и от там последва разпореждане, че трябва да се премести на всяка цена колата или да прилагат „Неизпълнение на полицейско разпореждане” – каквото и да значи това. Значи дежурният ме приканва да наруша закона и да се кача на автомобила след употреба на алкохол? С единия от полицаите се познавам и той предложи, ако му имам доверие, да ми премести колата. Съгласих се и ги попитах, въпросният господин, който е затапил моята кола, дали ще си премести неговата, за да мога да ходя на работа. Те ми заявиха, че трябва да подам сигнал на тел.112 и да искам съдействие. Така и направих в 20,44 часа бе първото ми обаждане, чаках известно време и в 21,10 часа се обадих за втори път, за да разбера ще получа ли съдействие или не. Отговориха ми, че екип ще дойде на място. Около 21,30 часа дойде полицейски патрул до входа на блока, в който живея, постояха около 2 мин. и си тръгнаха. В 21,40 позвънях за трети път на тел.112 и от там ми казаха, че те са предали сигналите и от тях нищо не зависило. Шокиращото за мен бе обаждането в 21,58 часа от скрит номер, когато някой се представи, че е дежурният в РУП-Кърджали. Каза ми, че не са могли да установят собственика на МПС с ДКН К8130АХ. Предложих му ако иска да му кажа трите имена на този собственик щом той не може да ги установи. Той ми обясни, че патрулът е посетил мястото и толкоз. На въпроса ми аз как ще отида сутринта на работа след като е затапена колата ми не последва отговор. На сутринта пак не можах да отида с личния си автомобил на работа.
Това не е толкова проблема, притеснявам се че този тормоз на човек облечен с власт ще продължи с пълна сила“.
Димитър Иванов Илчев

24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.