Селянин пише жалби срещу униформени, съдят го за набеждаване:


Мъж от момчилградското село Нановица подаде жалба до главния прокурор, вътрешния министър и Инспектора на МВР за упражнено полицейско насилие спрямо него, а сега е възможно да плати 5 000 лева обезщетение за набедяване на униформен служител, съобщава всекидневникът "24х7 Родопи". Производството бе прекратено от съда в Момчилград и изпратено на Районната прокуратура, като полицейският служител В.Н. бе конституиран като граждански ищец, а жителят на Нановица - като ответник, разкриха за 24rodopi.com запознати с казуса.
„Аз писах жалба до прокуратурата. Писах, защото ме биха. Г-н П. ми се обади по телефона и ми каза на 9 август м.г. в 11.00 часа, да съм бил в стаята на кмета. Аз отидох в 11.00 часа, но нямаше никой и сетне към 12.00 часа влязох в кръчмата, дойде кметът и ми каза: „Комшу, днеска кварталните няма да могат да дойдат, те ще дойдат в сряда, в 11 часа, призован си там и да чакаш“. Аз казах: „Добре“, а те дойдоха към три часа и ме прибраха от кръчмата. Закараха ме в канцеларията, вързаха ми ръцете и ме удариха. А.Б. написа предупредителен протокол и аз го подписах, след това ме пуснаха.
Като излязох от там си отидох вкъщи, после ходих в Кърджали за да изкарам медицинско. На следващия ден отидох при съдебен лекар, но нямах пари и медицинското остана за другия ден. След това аз написах жалба до София. Написах я, за да се разгледа случая, да се изясни, да се разбере кой е прав и кой е крив. Писах жалбата до главния прокурор на България. Писах до три места. Идеята ми беше да се изясни за какво ме биха, в какво съм обвинен, каква е причината. Исках те да бъдат наказани за това, че са ме били, но нямах доказателства и не можах да го докажа. Аз лично писах жалбата и я подписах. Аз сам си го диктувах.
В кметството, освен тримата полицаи, никой не видях. Кметът същия ден беше на оперативка в Момчилград. Вратите на стаите не бяха отворени. Аз не видях никой. Бях с вързани ръце отзад и г-н П. заключи вратата и почнаха да ме удрят. Аз бях в кръчмата, играехме карти и те дойдоха и аз им казах, че съм призован и че ще дойда, само че в същия момент играехме карти, имах три карти да ударя и щях да ударя и щях да дойда. Когато излязох от кметството на никой нищо не съм споделил, защото, ако имам приятели, имам и „душмани”. С никой не съм споделил, че са ме били полицаите, след като изкарах медицинското от съдебен лекар, казах на всички”, посочи пред магистратите в Момчилград С.Ю.

Прокуратурата е отказала да образува досъдебно производство против тримата полицаи поради липса на доказателства за извършено престъпление. Постановлението е влязло в сила, като не е обжалвано от родопчанина. Магистратите в Момчилград пък направиха извод, че са налице данни за извършено престъпление от общ характер – набедяване. Потърпевшият от него полицейски служител поиска обезщетение в размер на 5 000 лева.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. Анонимен15/3/17 09:04

    Първо, хайдутите никога не са ми били по вкуса. Един човек за да се потърси от полиция, значи не е стока, все е направил нещо- кражба, катастрофа, злоупотреба, побой, нарушаване на обществения ред и т.н. Но, в същото време това за доказателства и т.н. ми се струва, че са ала бала. Ченгетата, ако са го били, просто са си осигурили деянието, няма свидетели, няма доказателства! Но, в същото време е за отбелязване как последни всякакви партии са ангажирали контингент "паразити", все проблемни хора да лепят афиши, обяви, да късат нагледни материали и всякакви щуротии. Значи, рибата мирише от главата! Някой ги потупва, окуражава, стимулира, използва. По добре кандидат депутатите сами да си лепят плакатите и боклуците, отколкото да ангажират хаймани и не уравновесени хора в обществена работа.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен15/3/17 10:24

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен15/3/17 10:51

    Ако ДПС и БСП спечели изборите ще видим .Ще стане както през 90 щото същите тези хора които ни тормозеха сега са правят много на демократи народа ги знае.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен15/3/17 11:30

    Ако го бяха били, едва ли щеше да се оплаква.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен15/3/17 12:27

    na takivi hayvani 5000 lv malko da znaqt ot sega natatik kak dase dirjat sis horataa

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен15/3/17 16:50

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен16/3/17 07:42

    15 3 17 tı parvo otıdı dası opravıs balgarsıq ezık ı togava pocnı da pıses komentarı gospodıne ili gospojo...nemojete da sı pısete ımenata ama stanalıste da pısete komentarı ı to na turkı ı bılgarsı prostacıı

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.