Редица срещи проведе водачът на листата на ГЕРБ в Кърджали Цвета Караянчева.
Тя посети няколко шивашки предприятия в региона, които категорично заявиха своята подкрепа към нея и партията. „Благодаря на Себахатин Гьокче - президент на Ротари клуб Кърджали и собственик на шивашките предприятия „ИдаФешън" и „ИдеалФешън", и на неговите служители за отделеното време, защото знам колко е важна за тях всяка една минута", посочи след разговорите си с хората Цвета Караянчева.
Водачът на листата на ГЕРБ не пропусна да посети и „Формопласт"-предприятието, в което е работила.
„Тук са заключени най-хубавите 10 години от живота ми. Работата в този завод ме направи отборен играч и ме научи да защитавам екипа си. Прекарала съм десетки безсънни нощи в размисъл дали ще имаме достатъчно поръчки, ще намерим ли лоялни търговски партньори, ще издържат ли машините, ще ми се доверят ли хората, ще има ли пари за заплати. И слава богу, оцеляхме. Искала съм най-доброто за хората си и съм го постигала. И ако някой се съмнява, че съм направила всичко по силите си затова, нека да дойде и да ги попита. Благодарна съм, че тези хора се случиха в моя живот. И знам, че порталът на „Формопласт" винаги ще е отворен за мен. Вярвам, че един ден ще се върна, защото това е реалният живот, в който се раждат реалните решения. И защото тук винаги ще ме чакат", посочи Цвета Караянчева.
По случай Световния ден на водата Венета Добрева, кандидат за народен представител от ГЕРБ Кърджали, и останалите членове на структурата в Крумовград раздадоха на жителите на града 111 чаши с води. Те почистиха и боядисаха крайпътните беседки по пътя към Крумовград и засадиха цветя, като по този начин отблязаха и настъпването на пролетта.
Купуването и продаването на гласове е престъпление
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.