„В ДАНС ни казаха, че директорът на "Новини и актуални предавания" в Нова телевизия Дарина Сарелска е къртицата в екипа на предаването ми и снася информация на кмета на Неделино, който в момента е подсъдим". Това обяви на пресконференция журналистът Васил Иванов, който напусна Нова ТВ след като обяви, че системно му е била налагана цензура. „Октомври 2015 година ГЕРБ масово в страната спечелиха местните избори. Изненадващо 2-3 месеца по-късно Сарелска ни вика на оперативка и ни съобщи - на мен и на Марин Николов, че повече не я интересуват кметовете и повече няма да снимаме кметове и обществени поръчки. Дотогава можеше, защото кметовете бяха от различни партии. Ако някой се усъмни в думите ми – много пъти съм се разправял със Сарелска по този въпрос и имам доказателства", разказа Иванов, цитиран от БЛИЦ.  „Сарелска няма особено доверие в мен. Не питае добри чувства към мен. Преди да излезе забраната да не закачаме кметове, направих разследване за кмета на Неделино Стоян Беширов. Получих информация, че той ще прави ремонт на градина за 1.5 млн. лв. и че всичко ще мине по документи", каза още той. И добави, че ремонтът се оказал наистина по документи. „Докато снимахме репортажа, се оказа, че и ДАНС са работили по него, подслушвали са му телефона. Прокуратурата прецени, че трябва да дам показания. Със Силва Зурлева давахме показания в ДАНС. Тогава ни казаха, че в предаването ми има къртица. Какво се снима знаем само аз, операторът, шефката ми и координаторът на предаването. Жената, която ни го каза, отиде до другия кабинет, след това донесе лист, на който пишеше името на Даниела Сарелска. Готов съм да се подложа на детектор на лъжата", подчерта Иванов. "Никога не съм си представял, че ще правя разследване срещу собствената си телевизия и собствената си шефка. Два дни ми отне, за да видя кой стои зад цензурата, защо и по какви канали тя е решила да ни манипулира", посочи още Иванов.
"Никога не съм се чувала с кмета на Неделино, нито по телефона, нито на живо. Абсолютна лъжа е, че съм докладвала непрекъснато на кмета", коментара пред „Пик“ Дарина Сарелска, директор "Новини и актуални предавания" в Нова тв по повод обвиненията на напусналия журналист Васил Иванов.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Анонимен19/4/17 15:56

    Лошоооо, лошо!!! Много лошо.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен19/4/17 18:27

    Сарелска от Узун дере ли е

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен20/4/17 09:19

    Още една помашка звезда, пробила в телевизията.Тая като е толкова ербап, и не е комуникирала с Беширов, да покаже разпечатка на мобилните си телефони, както и на служебните.Ама е посрана, както и всички ГЕРБ-NOVA телевизионери.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.