www.24rodopi.com

Най-младият ходжа Алейдин Тахиров: Щастието и късметът са за тези, които ги потърсят по-навреме!

сряда, април 120 коментара

Алейдин Тахиров е на 38 години, роден е в село Бенковски, община Кирково. От 15 години живее в град Мадан. Българомохамеданин (помак). Завършил е ислямско духовно училище в Шумен през 1999 г. Семеен, с две деца, зет на къща.
Поради доказаната си работа и наплив от клиенти, някои от които искат да ползват услугите му за пореден път, Алейдин Тахиров ще приема отново в Кърджали в събота и неделя (15 и 16 април) чрез предварително записване на телефон 0884 569 344 и 0877 209 564. От 9,30 до 20 часа.

- Г-н Тахиров, какво се случи и откога имате дарбата да помагате на хората?
- През 2002 година преминах едно тежко боледуване, изпаднал бях в шок и кома без да ми има нищо. Тогава, като насън ми се яви един стар човек с дълга бяла брада и ми проговори на български, не на арабски или турски, защото съм помак, с което се гордея, но за мен няма значение кой какъв е. Този човек ми заяви: „Алейдине, за в бъдеще ще те надаря с такава дарба да помагаш на хората, да им гледаш на Корана, да им откриваш и разваляш магии, но няма да правиш. Ако се осмелиш и почнеш да правиш, ще ти отнема дарбата". Оттогава започнах да гледам на Коран и да помагам на хората.

- По какъв начин гледате на даден човек?
- Гледам на даден човек по първото му име, навършени години, дата, месец и година на раждане. Започвам от миналото, за да се увери той колко познавам, преминавам през настоящето и стигам до бъдещето. Когато започна да гледам, мога да кажа на дадения човек колко брака ще има, колко деца, в бъдеще какво ще работи, за здравословни проблеми, болести. Също така мога да кажа-ако има имот за продаване или за купуване, дали ще го продаде или купи и кога ще стане това. Ако даденият човек има магия мога да кажа къде е сложена, кой я е направил, първата буква на човека, както и дали е мъж или жена, целта на магията.

- Какви болести лекувате чрез Корана?
- Лекувам всякакъв вид болести, но най-успешни случаи имам против алкохолизъм, хазарт и наркотици. Когато лекувам тези три болести, даденият човек не трябва да знае. Трябва при мен да дойде негов близък приятел или роднина със снимка и дреха на зависимия. Гаранция давам за моята работа. Също помагам за припадъци, епилепсия, страх, стрес, страхова невроза, заекване, напикаване и проблеми със забременяване.

- А какви болести не може да лекувате?
 - Аз съм много директен, както Вие си пазите хляба на работното място, така и аз си пазя моя. Не съм човек за ден, за година, за две. Не мога да помогна, макар че са идвали хора от Родопите при мен, за ракови заболявания, диабет и тумор.

- На какви цени работите?

- Преди да дойде някой при мен, нека първо види на какви цени работят моите колеги и колежки. Нека да влезе в интернет и да види какви са отзивите за тях и какви са за мен. Насила никого не карам да идва. Аз искам да подчертая, че работя най-евтино в цялата страна –в сравнение с Мария Мъглова, Светлина, Атина, Шериф ходжа, които вече ги даваха по „Господари на ефира". При тях едно гледане струва от 150 до 200-300 лева, а за разваляне на магии им искат по 1500, 2000, 3000, до 10 000 лева. 

А при мен цената за едно гледане е 56 лева.
За лекуване или разваляне на магии, цената се изчислява според данните на човека и каноните на Корана и в зависимост от проблема – дали е по-стар или по-отскоро, но цените при мен не са космически, както при тях в хиляди левове.

- Длъжностни лица идват ли да търсят помощта Ви?
- Радвам се и се гордея, че на мен се доверяват хора от полицията, съда, общината, учителки, магазинерки, бизнесмени от Кърджалийска област. Който не ми вярва, мога да го докажа. Някои от тях търсят помощта ми за втори път. Ако първия път не са останали доволни, едва ли ще дойдат пак.

- Разкажете ни за някои по-интересни случаи на хора от Кърджали и региона.
-Моят девиз е: „Не обичам да се хваля, нека хората говорят за мен!". Но все пак, ще ви разкажа за най-пресните случаи.
Който не ми врява, мога да му докажа, че в едно от предишните ми идвания през месец януари т.г. намерих магия в квартал „Възрожденци", която беше направена и поставена в матрака на спалнята на бизнесдама от нейната най-добра приятелка. Бяха й направили от ден в ден работата й да не спори, клиентите да я отбягват, да затъва в борчове и беше на ръба на фалита. След като настояваше да се развали магията, аз го направих. От месец и половина вече няма никакви проблеми с бизнеса, клиентите се увеличават и работи с мерак.
Намерих магия в село Чакаларово м.г. през октомври без хората да ми казват нищо и без да обикалям двора им. Беше направена на младо семейство да им се разтури брака и децата им да страдат заради това. Но след като развалих магията, след няколко месечна раздяла те отново се събраха и си живеят нормално в разбирателство и любов.
Помогнах на младо семейство от Крумовград в кв."Запад", което близо десет години си нямаше рожба, но след като в края на 2015 г. дойдоха при мен за помощ в Мадан, се радват на момченце от близо шест месеца.
Отказах от алкохолна зависимост мъж на 46 години от Ардино, който постоянно биеше и тормозеше семейството и родителите си. Съпругата му и майка му дойдоха в края на февруари при мен за помощ и мога да докажа на невярващите, че някой път медицината и билките са нищо пред вярата и надеждата, която умира последна.
Благодарно ми е и мюсюлманско семейство от Момчилград, на което помогнах защото бяха вдигнали ръце от сина си. Пушеше трева и злоупотребяваше и с по-силни наркотици, но след като дойдоха при мен за съдействие и с малко недоверие, след моята намеса момчето е на път да се откаже от дрогата.  

- Занимават ли се хора от родопския регион с правене на магии?
- Да, нашите балканджии са по-завистливи. Едни на други очите си вадим.

Най-младият ходжа в България моли само за сериозни обаждания. Любопитни и невярващи да не го безпокоят. Защото според Библията и Корана е грехота и срамота от Всевишния да се подиграваме с тези сериозни неща и със свещените книги и духовните лица. Всевишният вижда всичко, забавя, но никога не забравя.
24rodopi.com                                        



Изпрати :

Харесайте ни...

Изпращане на мейл адреса ви:

 
24 родопи