Кърджалийски волейболист е стоял под дулото на зареден автомат на арабски войник, след като е бил помислен за шпионин.
Това разкрива Георги Топалов след престоя си в либийския град Бенгази. Родопчанинът преминава в местния тим през 2013 година, като трябвало да подсили тима, играещ в Арабската лига.
„Достигнахме до третото място в първенството, но този спомен ще остане в мен.Това беше малко след падането на режима на Кадафи. Градът беше почти изцяло разрушен, но имаше спортна зала. Тя беше малка и в лошо състояние, обаче функционираше, въпреки обстоятелствата. Освен волейболисти, там играеха и баскетболисти. Посещаемостта на състезанията беше много голяма, либийците обичат спорта. Моят ангажимент продължи  два месеца, трябваше да подпомогна участието на отбора в Арабската лига. Завършихме на ІІІ-то място.
Един ден се разхождах из Бенгази с мой колега-арабин. И като всеки чужденец, попаднал на ново място, извадих телефона си и започнах да снимам. Не след дълго се появи добре въоръжен войник и започна да ми крещи нещо на своя език, който аз не разбирах. Грабна ми телефона, вдигна автомата си към мен и ми посочи чантичката с документи, която висеше през рамото ми. Моят спътник, вместо да ми превежда, беше онемял от страх, а аз замръзнах. Около 20-30 секунди бях с насочено към лицето си дуло на заредено оръжие. Тогава „изтрезнях" и осъзнах къде съм попаднал. Слава Богу, всичко приключи щастливо! Военните са ме помислили за шпионин. След като се изясни кой съм, ми върнаха всички документи и телефона. Когато заминавах за Либия, лекомислено пренебрегвах всички опасения и много, много не се замислях. Повече се тревожеха родителите и близките ми. Но след този случай осъзнах къде съм попаднал  и започнах да обръщам по-голямо внимание на безопасността си. Добре, че договорът ми беше краткосрочен, та скоро след това се прибрах в България. След Бенгази, София ми се видя като Манхатън!", споделя Топалов преживяванията си.
В момента кърджалиецът играе за германския „Унтерхахинг", като целите пред тима са да няколко години да стане шампион на Германия.
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Анонимен21/6/17 14:38

    Nikoy ne go interesuva kakvo si prejivql v Libiq.
    Nali si otlichen igrach, nali te iskaha ot Galatasaray, zashto ne premina tam, a igra v smeshni purvenstva?
    Ne stavash chedo, kakvoto i da napravish.
    Marsh v Siriq dogodina :))

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен21/6/17 19:07

    Браво на момчето,щампион на Естония и Латвия,вицешампион на Швеция играе в Германия,пътувал много ...Браво

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.