„За втори път ми се случва. Наскоро в храната, която взех от закусвалня … във „Възрождеци“, открих част от стъкло. Сега пък от баничката ми излезе… тел. Може да е парче от тел за измиване и да е останало в тавата след старателно измиване, може просто телчето да е паднало по време на готвенето. Разбирам, че на всеки може да се случи.
Не исках да правя разследване, а само да получа извинение, затова се обърнах към собствениците и им показал синьото „късметче“ в баничката, ако може така да се изразя. Последва странна реакция. Едва ли не бях виновна, че не съм изяла баничката барабар с телта. Вместо да се извинят, тези хора ме нападнаха. Още малко и да изям бой задето съм видяла „късметчето“, пише до 24rodopi.com възмутена кърджалийка.

24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Анонимен11/7/17 14:23

    Кажете името на тези келеши.Нека ги накажем, като не им купуваме скапаните закуски, докато не се извинят на жената публично, от тук.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен11/7/17 14:34

    choreto ot KOSTİNO

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен11/7/17 14:58

    Vazrojdenci (smayl)

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен11/7/17 15:14

    Smayl vızrojdentsı do 37 bl na svetofarıte

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен11/7/17 16:34

    Пишете фирмата !

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен11/7/17 16:56

    Вместо да се извинят за случилото се виж ги ти. Вместо да почерпят клиента за да мълчи те ги гонят.

    ОтговорИзтриване
  7. Прочетох написаното и съм възмутена.
    Аз бях там на този ден и станах свидетел на случилото се.Първо искам да кажа че почти всеки ден ям банички от там и никога до сега не ми се е случвало и не съм чувала такова нещо. Случая не беше такъв,госпожата се развика бясно и като собственика искаше да види къде е този тел тя даже не показа баничката и излезе.Никой не я заплаши,точно обратното,тя заплаши всички които там работят.
    Малко ми е странно,че госпожата се развика с пълен глас,но баничката даже не показа.


    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен12/7/17 11:03

    Hubavo izvinenie e izmislil svidetelq.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.