Безкрайно благодаря на всички, които ми писаха по празниците, за да ме подкрепят и да ми пожелаят бързо оздравяване. Стоплихте ми сърцето в момент, когато ми беше криво, недобре, и – искрено казано – малко ме беше страх. Добрата воля, добрите мисли, добрите думи помагат наистина. Животът е твърде кратък, за да ги пестим.
Вече отново съм на линия. И гледам бързо да вляза отново във форма, защото ни очакват и предизвикателства, и победи, и съмнения, и проблеми, и радости – с две думи, живот.
Бъдете здрави!“,
Това написа на стената си във Фейсбук председателят на Народното събрание Цвета Караянчева тази сутрин.
Припомняме, че заболяване възпрепятства участието на Караянчева в празничното богослужение за Богоявление в Кърджали на 6 януари.
24rodopi.com

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.