Известният писател Хасан Ефраимов, който е голям приятел на Кърджали, коментира новината „55 души са консумирали заразено с трихинелоза месо в Крумовградско. Трима от тях вече са хоспитализирани в клиника за инфекциозни заболявания в Пловдив“.

Ох, голям срам - „мюсюлманин“, болен от трихинелоза. Това не бях виждал досега, но и него доживях.
Да не съм чувал повече от „мюсюлманите“ в Крумовградско да се оплакват, че българите ги дискриминирали. То, да се чудиш и на акъла на българите, за какво им беше да сменят имена? Ето, виждате че „мюсюлманите“ сами се нахвърлят на свинското, че даже успели и трихинелоза да лепнат от глиган. Че то, това е равносилно на християнин сюнет да си направи, бе.
Ся, друг е въпросът че българите се дискриминират и един друг, но сигурен съм че Крумовградските „мюсюлмани“ са поляли глиганското и обилно с огнена вода, пропуснали са да чуят призива на мюезина, зовящ ги към джамията и цяла вечер са гуляли. За повелите на Пророка дори не са се сетили, който забранил на правоверните свинското, именно заради трихинелозата и тенията.
Не стига и това, а те са били и достатъчно глупави за да изядат неизследвано месо и да станат за срам не само в България, а пред целия свят.
Наистина, алтернативите, които предлага демокрацията са неограничени. Като им омръзне глиганското, спокойно могат да минат на кебапчета и кренвирши. Ако и това не им стигне, разбира се има и бахур, сланина и пача.
Естествено, „мюсюлманите“ от другите области в страната да не си правят оглушки, правейки се на света вода ненапита и да се оглеждат като гърмяни зайци, защото и тях ги знам, какви ги вършат. Ако си мислят че им се е разминало, то, това ще е до следващия път.
Аз като ви казвах че в тази държава, нито „мюсюлманите“ са мюсюлмани, нито пък „християните“ са християни и заедно жулят свинско и винско ми се сърдехте, ама ей, на.
Казвал съм и друго, но тогава пак ми се смеехте. Ако бях на мястото на Тодор Живков, върху всички кръчми в България щях да накарам да закачат по един огромен кръст. Вътре щях да насадя по един брадат поп и щях да пусна безплатно, на аванта, свинско и ракия.
- Хайде сега, моето момче, прекръсти се и наздраве – щях да накарам да изричат поповете.
Гарантирам че за няма и месец повечето нашенски „мюсюлмани“ щяха да станат по-големи християни и от папата.
Ама, като не ме пита никой, затова сега имаме „мюсюлмани“, болни от трихинелоза.
Ох, аз мисля че в случая срамът от деянието на тези „мюсюлмани“ е най-голям за истински вярващите мюсюлмани. А, ако си мислите че случаят няма аналог досега в историята, веднага ще ви припомня Содом и Гомор. Ние сме страната отдала се в плен на братята-близнаци Шейтан и Сатана. И някой ден всички ще си платим за това.
Хасан Ефраимов

24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.