Проблемен може да се окаже участъкът на старото хвостохранилище, където според парцеларния план се предвижда да е краят на големия мост, който ще се изгражда. В момента теренът е рекултивиран, но при работа на тежки машини те могат да предизвикат свлачищни процеси и да пропаднат във водите на река Арда.
„Ако се налага върху терена на старото хранилище да се изграждат съоръжения за моста, това означава, че тежка пътно-строителна техника да работи тук. Това крие рискове за машините да се озоват във водите на яз. „Студен кладенец“, категорични са пред „24х7 Родопи“ бивши служители от Областно пътно управление. Полевата работа за инженерно-геоложката характеристика на обекта е извършена през 2013-та година, но според пътните експерти трябва изрично да се посочи дали на това място са извършени сондажи и дали са взимани проби.
Всичко по темата - четете във всекидневника "24х7 Родопи"
24rodopi.com
Няма такава държава.
ОтговорИзтриваненема такъв народ.
ОтговорИзтриване