Комисията за защита на конкуренцията „зашлеви" мераците на автотърговец от Дупница, чиято фирма поиска спиране на процедурата по строителството на ГКПП „Рудозем-Ксанти". КЗК отхвърли мярката, поиската от „Р и Д Ауто-Строй" ЕООД, пишат колегите от 24smolian.com.
„Забавянето на процедурата за ГКПП „Рудозем-Ксанти" би увредило интересите не само на възложителя и на жителите на целия Южен централен район, но и националните интереси, доколкото с изпълнението на обществената поръчка е свързано осигуряването на нормален транспортен достъп и свързаност с Беломорието", се посочва в мотивите за решението на Комисията.
Както вече писахме, автокъща от Дупница „блокира" строителството на ГКПП „Рудозем". Фирмата, регистрирана за продажба на автомобили, оспори тръжната процедура на обществената поръчка. В момента тече обжалването, като решението най-вероятно ще е в полза на избрания изпълнител предвид факта, че „конкурентната" фирма не отговаря на изискванията.
Припомняме, че прогнозната стойност на обекта е 17,4 милиона лева.
В надпреварата за избор на строител се включи и едноличното дружество на 46-годишен жител на Дупница, който се сдобива с фирмата „Р и Д Ауто" преди малко повече от година. Капиталът пък е със смешните 100 лева. Дружеството не е било вписвано в Камарата на строителите, а до този момент няма информация в биографията му да е имало подобна дейност, както и необходимите машини и работници.
Припомняме, че обществената поръчка за строителството на граничния пункт „Рудозем-Ксанти" и подходния път бе обявена през месец май от областния управител Недялко Славов. В момента от гръцка страна вече започва изграждането на пътя от Димарио до границата. Подготвителните работи са към края си и съвсем скоро ще се даде старт на същинското строителство на пътното легло, 11 броя водостоци и мостове и 2 тунела. Компанията „Актор" ще изгражда отсечката от гръцкото село Димарио до българската граница при бъдещия ГКПП „Рудозем – Ксанти". Обектът е с прогнозна стойност 49 658 280 евро с ДДС, но „Актор" е смъкнала цената драстично и посочила, че в рамките на 24 месеца пътят ще бъде готов. Първоначално заложеният срок бе 36 месеца.
Ще бъдат изградени близо 9 км път с габарити 7,5 до 10,5 метра с проектна скорост 40 до 50 км в час. Предвидени са по проект 11 моста с обща дължина приблизително 855 метра и два единични двупосочни тунела с обща дължина 273 метра.
Финансирането на мегастроителството е от три източника спор - Префектура Източна Македония и Тракия, Оперативна програма „Транспорт", ЕТС „Гърция България".


Share To:

24rodopi

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

  1. Анонимен13/7/18 18:16

    Uuuuuu, bg mediite sa v kombina s tozi mafiot, uuuuu! Zasto ne go pokazvate na snimki i video na bg narod suveren, uuuuu, mafia!

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.