Първата копка направи лично вицепремиерът Дянков в началото на август. Месец и половина по-късно 35 на сто от общия обем на строително-монтажните работи е изпълнен, каза пред Таушанова ръководителят на обекта инж. Росен Налджиев. Запълнени са 50 000 кв.м. кръпки и коловози, с което напълно са приключили локалните ремонти по трасето. Готови са 7 от заложените в проекта 9 водостока. Положени са 60 % от предвидените 43 000 тона усилващ изравнителен пласт асфалтобетон, предстои полагането на плътно асфалтово покритие. Идния месец ще се изграждат банкетите, ще се поставят и 7 000 метра еластична ограда. Старите мантинели вече са демонтирани, там, където е необходимо, ще се направят бордюри. Накрая ще бъдат положени 9 000 кв м. маркировка и 498 бр пътни знаци и табели. Общата стойност на проекта е 9 276 279 лева. Срокът за изпълнение е 4 месеца. „Ежедневно съвместно с надзорниците от фирма „Екоинженеринг" следим за качеството и темповете на работа, подчерта инж. Налджиев. По думите му, ако времето позволява, обектът може да бъде завършен преди началото на декември. Амбицията на фирмата-изпълнител е да предаде образцов европейски продукт. Областният управител насърчи екипа да не отстъпва от качеството, защото с този проект стартираха пътните ремонти по ОПРР и той трябва да онагледи, че България може прозрачно и ефективно да усвоява европейски пари.
Първата копка направи лично вицепремиерът Дянков в началото на август. Месец и половина по-късно 35 на сто от общия обем на строително-монтажните работи е изпълнен, каза пред Таушанова ръководителят на обекта инж. Росен Налджиев. Запълнени са 50 000 кв.м. кръпки и коловози, с което напълно са приключили локалните ремонти по трасето. Готови са 7 от заложените в проекта 9 водостока. Положени са 60 % от предвидените 43 000 тона усилващ изравнителен пласт асфалтобетон, предстои полагането на плътно асфалтово покритие. Идния месец ще се изграждат банкетите, ще се поставят и 7 000 метра еластична ограда. Старите мантинели вече са демонтирани, там, където е необходимо, ще се направят бордюри. Накрая ще бъдат положени 9 000 кв м. маркировка и 498 бр пътни знаци и табели. Общата стойност на проекта е 9 276 279 лева. Срокът за изпълнение е 4 месеца. „Ежедневно съвместно с надзорниците от фирма „Екоинженеринг" следим за качеството и темповете на работа, подчерта инж. Налджиев. По думите му, ако времето позволява, обектът може да бъде завършен преди началото на декември. Амбицията на фирмата-изпълнител е да предаде образцов европейски продукт. Областният управител насърчи екипа да не отстъпва от качеството, защото с този проект стартираха пътните ремонти по ОПРР и той трябва да онагледи, че България може прозрачно и ефективно да усвоява европейски пари.
Това е ферарито на валяците!
ОтговорИзтриванеНе знам дали хората от Крумавград си дават сметка колко важно нещо се прави за тях.Дано го проумеят.Това не са крадливите ДПС-ари,а новото лице на България.
ОтговорИзтриванеДа-да, може би от Ада тепе златото трябва да се вози по хубав път?
ОтговорИзтриванеА бе гьон сурат,ако злато се добива,то ще се извозва не по този път.
ОтговорИзтриванеА по кой път ще го возят - с хеликоптер до покрива на БНБ и оттам в трезора ли?
ОтговорИзтриванедобе че асфалто го возят от пловдив ако беше останоло даго возят от базата на гертгруп момчилград трябваше да си приготвят багери за изземването му след един месец все пак са 9 милиона вложенията ама че е пловдивска фирма нас какво ни грее това не разбирам и 40 см асфалт на този път само до крумовград и това не разбирам дали няма да стане като пътя маказа или има политически елемент все пак догодина има избори
ОтговорИзтриванеЕй,нямя угодия за тия промити мозъци.На един му се върти транспорт на злато в главата ,на друг политически елемент.Огледайте се малко как и къде живеете и тогава давайте такива негативни оценки за този голям проект.Поздравления за правителството за направата на пътя.
ОтговорИзтриванеДо 23:16
ОтговорИзтриванеАко изобщо има добив на злато в Крумовград,то пътя по който ще се извозва е Кр-град-Гривка-Делвино-Чорбаджийско-Подкова.Сещаш се защо до Подкова или да ти кажа,че оттам се натоварва на вагони и....Африка