"По мнение на потребителите официалната позиция на фирмата е прекалено пестелива и неубедителна", твърдят те.
"В тази връзка очакваме с официално съобщение на Министерството на вътрешните работи абонатите да бъдат успокоени, че не са осъществени зловредни външни действия спрямо компютърния софтуер на "Мобилтел" и не е осъществено изтичане на лични данни от главния сървър на фирмата. Бихме желали да стане категорично ясно – сектор „Компютърни престъпления" на ГДБОП или друга структура на Министерството занимава ли се със случая", се казва още в писмото.
От "Мобилтел" обявиха, че с безпокойство са научили от публикации в медии за писмо от организация "Активни потребители", адресирано до Министерство на вътрешните работи и оператора. "В "Мобилтел" такова писмо не е получавано до момента. Въпреки това, бихме искали да подчертаем, че категорично невярно е, че „са осъществени зловредни външни действия спрямо компютърния софтуер на "Мобилтел"", обявиха пред "Всеки ден" от мобилния оператор.
"Личните данни на нашите клиенти са абсолютно защитени. "Мобилтел" е регистриран администратор на лични данни по Закона за защита на личните данни, притежаващ удостоверение №0050151. Данните за клиентите ни се съхраняват изцяло в съответствие с изискванията. Няма никаква индикация трети лица да са осъществявали неправомерен достъп до личните данни на наши клиенти, в т.ч. и до информацията за месечното им потребление и фактури", категорични са от фирмата.
М-тел е приелa и прилага изискваните по ЗЗЛД вътрешни правила и инструкции, които уреждат предприеманите от него технически и организационни мерки за защита на данните от случайно или незаконно унищожаване.
Спазването на тези правила се изисква и от официалните партньори на нашата компания. Във връзка с по-горе посоченото заявяваме категорично, че Сектор „Компютърни престъпления" на ГДБОП, или друга структура на Министерството на вътрешните няма никакво отношение към процеса по смяна на клиентската платформа на Мобилтел.
От началото на септември от М-тел обявиха, че компанията инвестира в нова платформа за обслужване на клиенти. Оттогава клиентите на мобилния оператор имат сериозни проблеми с ползването на услугите на фирмата.















Е, кво толкова. Нали трябва да съберат парички за ...безплатния концерт на Енрике Иглесиас. Познайте кой ще ги даде?
ОтговорИзтриванеЕвропейската комисия ни следи под лупа по отношение на боравенето с лични данни, така че контролът от страна на държавата е много стриктен. От тази гледна точка се съмнявам коя и да е компания за прави злоупотреби, защото санкциите са да не ви казвам ...
ОтговорИзтриване