Първата копка на обекта беше направена на 7 август 2010г. Три месеца по-късно са извършени 87-90% от предвидените строително–монтажни работи. Всички дейности се изпълняват съгласно одобрената проектна документация, съобщи инж. Мария Христова, координатор на проекта и екипа за упражняване на строителен надзор. От началото на ремонта до момента не са допуснати никакви инциденти по пътя и са спазени всички графици по план. Ежедневно се контролира поставената временна сигнализация, строителните продукти, влагани в строежа, количеството и качеството на извършените строително–монтажни работи; стриктно са проверявани мероприятията, свързани със безопасността и здравето на работещите, коментира още инж. Христова. Според нея фирмата – изпълнител „Пътинженеринг" ЕООД гр.Пловдив е създала много добра организация на работа.
Темповете, с които се работи на обекта по ОП „Регионално развитие" предполагат приключването на строително–монтажните работи да стане в рекордно кратък срок-118 дни, съобщи инж. Радостин Ламбрев, директор на ОПУ-Кърджали. На 100% вече е направено полагането на асфалтовите смеси. Гаранцията на положения асфалт е 5 години. По думите на инж. Ламбрев приключило е и изграждането на всички пътни връзки с местните пътища. След уплътняване на банкетите и поставяне на мантинелите, започна полагане и на осовата и крайните ограничителни линии т.нар. светлоотразителна маркировка с перли, които рефлектират през нощта. От 8 ноември стартира поставянето на 460 стандартни пътни знаци и 41 пътни табели.
На обекта се използва модерна техника, като на моменти по трасето работят повече от 50 машини и автомобили. Общо 70 работници от пловдивската фирма, спечелила обществената поръчка на АПИ – "Пътинженеринг" ЕООД са се трудили на отсечката. Временно за част от дейностите са наемани и около 20 души от двете общини – Крумовград и Момчилград. На обекта са правени седмични и месечни срещи с участниците в строителния процес. На всички строително–монтажни работи е извършван контрол и лабораторни изпитвания от строителната лаборатория към "Пътинженеринг" ЕООД.
Ангажимент на ГД "Информирани за европейските пътища", след приключване на пътно-ремонтните дейности, е да замени временните табели, обозначаващи рехабилитирания участък, с постоянни - по европейски образец. Новите билбордове трябва да съдържат информация за стойността на проекта и приноса на ОПРР 2007–2013г. и Европейския фонд за регионално развитие за осъществяването му.
-----------------------------------------------------------------
Най-известните модни марки на намалени до 70% цени.
Изглежда работят по някаква нова евротехнология - полагат асфалт и в дъждовно време.
ОтговорИзтриването затова следващата година пак дупки ще има
ОтговорИзтриване