Пътят преминава през Бяла, Велико Търново, Габрово, Шипка, Стара Загора, Димитровград, Хасково, Кърджали, Момчилград и стига до Маказа. Той е част от трансевропейската пътна мрежа и едно от трасетата, които по плановете на министерството на регионалното развитие трябва да се превърнат в скоростни с пари от еврофондовете. Със средства по оперативната програма "Транспорт" предстои построяването на отсечката от 24 км от Кърджали до Подкова. За строител беше избрано дружеството "Кърджали - Подкова", в което влизат фирмите "Интегрирани пътни системи", "Пътстройинженеринг", "Пътстрой" и "Пътно строителна компания Ес Би Ес". Те дадоха най-ниската цена - 32 млн. лв.
Целта е останалите участъци от пътя да се финансират с европейски средства, но през следващите програмни периоди. Пътят е част от еврокоридора, който свързва Финландия и Русия с Гърция през България и Румъния. Обявяването на частта през България за обект с национално значение дава възможност за ускоряване на всички административни процедури по подготовката на строителството, както и за незабавно отчуждаване на имоти














кой ще спечели от тоя обект с национално значение-мафията тоест българските политици а не обикновения българин затова обекта е със стратегическо значение за тъмните сили в българия
ОтговорИзтриванеmnogo pravilno
ОтговорИзтриванеТъпак!
ОтговорИзтриванеобекта е идеална възможност за българските политици за контрабанда то и затова е с таково как беше национално мафиотско значение.Честито мафиоти български политици
ОтговорИзтриванеИзмислена история- пътят стана обект с национално значение за Гърция , след затъването на тяхната държава - едва тогава благоволиха да го довършат от гръцка страна. Те ще идват да пазаруват и живеят по нашите курорти на изгодни цени.
ОтговорИзтриванеБраво на ГЕРБ - така се работи със замах в полза на всички ни, а не като михалевски и компания - в джоба!
ОтговорИзтриване