„Не знам вече към кого да се обърна и ви моля за помощ", с тези думи се обърна към репортер на „24х7 Родопи" наш редовен читател, който пожела да запази анонимност. Преди близо 2 години закупил фотоапарат SAMSUNG EC-ES65ZZBRSE3 от магазин Технополис в Кърджали.

Преди 6 месеца обаче апаратът дал фира и започнал да блокира по време на правене на снимки. „Веднага реагирах и го занесох с гаранционната карта в магазина. Взеха го и ми казаха, че ще го изпратят на сервиз. Познайте колко пъти ми го връщаха като ремонтиран и колко пъти аз им го носех обратно защото повредата не беше отстранена. Последния път го взеха и заявиха, че ще го изпратят директно в централата на Самсунг", разказва гневно младежът. Обнадежден, че най-после ще се реши проблема му той зачакал специалистите да си свършат работата.

Когато обаче му го върнали за 6-ти пореден път като ремонтиран, бил отново неприятно изненадан. В документа пишело, че на фотоапарата му е сменена …светкавицата, която си работела и преди ремонта. Дори служителката, която му върнала машинката била възмутена от написаното. Апаратът не струва много пари, на 17.02.2013 година му свършва гаранцията. Убеден съм, че ме мотаят и чакат да минат дните до 17 февруари.

От сервиза продължават да се правят на улави и не ми дават протокол за подмяна на фотоапарата. „Тук не става въпрос за пари, а за принципи. Не може да ни правят на будали, кой знае колко хора са ощетени от „Технополис", но си мълчат, не им се занимава, когато става въпрос за дребни суми явно. Бог високо, цар далеко…", въздиша той.

Нашият читател обаче е готов да стигне докрай, ако не бъде решен проблема в негова полза. „Ще сезирам Комисията за защита на потребителя, а после ще се посъветвам с адвокат за възможностите да ги съдя", зарича се младият мъж.

Първото предаване в сервиза е било на 1 август 2012 година.

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

20 comments so far,Add yours

  1. Анонимен13/2/13 10:45

    Същия случай имах и аз от сервиза ми върнаха апарата като казаха, че повредата не влиза в гаранцията и ако искам да ми поправят апарата трябва да си заплатя.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен13/2/13 10:48

    Тия си правят каквото искат,в повечето случаи не признават гаранцията ама и ние клиентите сме виновни защото не им търсим сметка до дупка,явно без бой няма да стане

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен13/2/13 10:57

    SID za tezi koito ni praviat glupavi

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен13/2/13 11:00

    До колкото знам ако и трети път апаратът не е ремонтиран както трябва клиентът има пълното право да си вземе парите или друг апарат.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен13/2/13 11:45

    Вашият читател, който се е обърнал към вестника, явно наистина е доста простичък. Подобно действие от негова страна е просто PR за хипермаркета, все пак лоша реклама няма, рекламата си е просто реклама. И Вие, като вестник в качеството на какви се явявате и публикувате подобна статия без да сте проверили достоверността на информацията. По Вашата логика, хората по цял ден могат да доносничат по адрес на този и онзи, използвайки Ви. Много е лесно да напишеш читател, който иска да остане анонимен. Този г-н Анонимен, като е имал проблем, да е ходил на правилното място да си го решава, по вестниците със заплахи е път, по който вървят елементарните хора.

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен13/2/13 11:56

    Абе и ти си един ... 6 пъти носятли се на ремонт, след 2-рия път , хващаш пътя на Комисията за защита на потребителя, и виж кво става на 3-тия пъ ти дават нов, на теб сега след 3 дена като ти изтече гаранцията въри се оплачи на папа Бенедик, та и той напуска , така че ще пийнеш една студена вода. Вместо да пишеш по вестници ей го комисията за тва са там

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен13/2/13 15:28

    Точно така: отиваш директно в Комисията! ама побързай!
    И между другото: ХОРА НЕ КУПУВАЙТЕ SAMSUNG !!! Аз имах подобен проблем с такъв апарат,ама по-стар модел преди няколко години, та на края го занесох в сервиз в Пловдив, бях решил да си платя и да ми го ремонтират. Оня от сервиза само като му казах какво ми е на апарата, ме попита: "САМСУНГ ЛИ Е?" - казах ДА. "ДИРЕКТНО ГО ХВЪРЛЯЙ! ТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОПРАВИ. КОЛЕГАТА ИМА СЪЩИЯ И ТОЙ ПРАВИ СЪЩИТЕ НОМЕРА И НЕ МОЖЕ ДА СЕ РЕМОНТИРА, ТОВА СА ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ."
    В интерес на истината не всички им модели дават дефекти, но не са рядкост. За това ви препоръчвам не си купувайте от тази марка. Аз като цяло зачеркнах самсунг като марка от живота си! Предпочитам да дам повечко пари за нещо истинско от колкото за такива боклуци. ПО-ЕВТИНОТО ВИНАГИ ИЗЛИЗА ПО-СКЪПО!

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен13/2/13 15:29

    Преди години и аз имах подобен случай-закупих си фотоапарат от Технополис, но след половин година възникна проблем със светкавицата.....Върнах фотоапарата за ремонт, тъй като беше в гаранция.Не знам какъв точно е бил дефекта, но явно не са успели да се справят и ми дадоха НОВ фотоапарат.Така че не съм склонен да вярвам на този анонимен читател.

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен13/2/13 15:48

    11.45 - личи се си от магазина, ама приказваш глупости защото в случая едва ли става въпрос за ДОНОСНИЧЕСТВО. Тази дума ти е непозната. Ако си обърнал внимание на снимката щеше да разбереш че човека си е отишъл с документите във вестника,всеки има право да пожелае да остане анонимен, нито някой ще се занимава с един фотоапарат ако не е на зор и не се чувства ощетен. Иначе евала, хората ви плюят ти мислиш че дъжд вали, нямало лош пиар хахахахахахахаха, даже не знаеш какво е пиар. Прост народ слаба държава.

    ОтговорИзтриване
  10. Анонимен13/2/13 16:32

    hm...ami kakvo chaka, ta oste ne se e jalval v komisiata za zastitata na kosumatorite, da doide esenta li?...

    samsung stokite imat 2 godini garanty - normalno...ta ima mnogo vreme za reklamacii, popravki, opisi,greshki...

    chudno kak vestnika ne e kopiral dokumentite za bg chitateli - real info ?! ima dokument, svidetel - ima sluchka. nyama dokument, nyama svidetel - nyama sluchka.
    samo tra-la-la... °"*+*"°


    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен13/2/13 17:13

    До 15.48 - По начина на изказване и многото правописни грешки, ми става по-ясно, какво е нивото на твоята мисловна дейност, ако въобще имаш такава. :) Много държа да знаеш, че "не съм от магазина", а съм гражданин на РБългария и повярвай, много добре знам, какво е тълкуванието на думата ДОНОСНИЧЕСТВО. Ти ако беше обърнал внимание на всички снимки във вестника, щеше да разбереш, че те не слагат конкретна снимка за всяка статия и ако аз ти бях снимал един документ приличаш на фактура, с някой фотоапарат, това пак ли щеше да е апарата и документите на "анонимния".....И като е на "зор" в тази държава си има институции, които защитават неговите права, може да опита по законовия ред да си реши проблема. Само в едно нещо от твоето изказване те подкрепям, много изтъркан лаф си цитирал, но напълно описващ теб самия - "Прост народ, слаба държава".

    P.S. Пообразовай се още малко и ела тогава да поспорим!

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен13/2/13 17:31

    17.13 - Абе, дървен философ, грешките ми в горния постинг са от бързане, второ, не си наясно, че специално в този сайт, всяка снимка, която има воден знак е актуална и претендира за авторско право. Така че си запази малоумните разсъждения, че си наясно със снимките във вестника. Всеки човек сам решава кога, как и къде да претендира своите права като клиент и гражданин. Не си ти този, който ще дава уклон на когото и да било. Ще ти се да ти обръщам повече внимание, ама йок, търси си забавления някъде другаде. Хахахахахаха, кой ме съветва да се пообразовам - човек, който не знае, че многоточието е винаги само три точки...`йде, духай супата, сусурлевска пача!

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен13/2/13 18:26

    17.13 "Прост народ, слаба държава".

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен13/2/13 19:29

    vsi4ko tova sa palni gluposti.... ako tolkova pati sa mu vra6tali aparata uj 4e e opraven za6to e 4akali do sega za da ide vav vesnika a ne e oti6el o6te na 2-3 vra6tane na aparata? za6toto mu isti4a garanciqta i ve4e nemoje da go remontirat bezplatno..........

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен13/2/13 20:06

    11:45 и 17:13 ти да не си бившия пиар на бившия областен и бившия пиар на по-бившия областен, явно ти липсва изява та си се пернал да ни учиш на пиар... и запомни не е вече актуално де се казва "прост народ - слаба държава", първо - защото народът вече не е толкова прост, а държавата ни е слаба защото такива като тебе, дето се правят на умници, бяха толкова време в управлението, че на герб и 2 мандата няма да му стигнат да ви оправи кашите, второ - да ми говори за кадърност и образованост човек който скача от синьо на червено е меко казано нахално...

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен13/2/13 20:22

    20.06 часа : аре спри да бълнуваш и слез на земята, к`ви пиари,к`ви областни те гонят? Пий си хаповете, явно днес вместо да си обърнеш внимание на здравето, си се заровил/а/ из форумите в нета. Явно не правиш никаква връзка с главния мозък, щом реши, че една битова тема може набързо да бъде превърната в политическа. Такива като теб най ги обичам, тъпи герберасти, които се чудят как да лижат виртуално задните части на Буда. Вземай си го вкъщи и си го обичай, само не ми го натрапвай по никакъв повод, капиш?

    ОтговорИзтриване
  17. Аз никога няма да си купя фотоапарат или каквато и да е техника от "Технополис" или "Техномаркет".
    Има вече доста добри интернет магазини които предлагат добра и качествена техника с добър сервиз. Примерно за магазини за фотоапарати мога да дам пример с photopavilion.com или photosynthesis.bg доказана гаранция номер едно. Просо преди да закупите нещо влезте в интернет и прочетете в даден форум за магазина от който ще решили да купувате какви са мненията на хората. :)

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен13/2/13 22:37

    До 17:31
    Има едно стихотворение, започва така, "Няма да те обиждам с думи прости...(3 точки), но природата създйвайките е направила достатъчно за теб. Нямаше накъде по-зле от това...(3 точки).
    Натрапвайки се с тези "3 точки", държа да подчертая своята загриженост и съпричастност, към твоя критерий, за моята пунктуационна култура...
    Спомням си, че те предупредих да се поограмотиш и така да дойдеш да поспорим...

    П.П. Факт е, слаб си! (Loser)

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен13/2/13 23:17

    Това "създйвайките" и на мен ми идва множко...

    ОтговорИзтриване
  20. Делян14/2/13 11:55

    Най-доброто наказание е просто никога повече не си купуваш нищо от тея буклуци... Всички мега фирми са такива. Пускат ти малко промоцийка да захапеш, после те правят на луд.
    И нищо няма да направиш с Комисията за защита на потребителя :) Тяхни хора са :)
    Губене на време е.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.