Войните в общинската структура на ДПС в Кърджали, корупционните скандали в Пазара на производителите, незадоволителната работа по време на предизборната кампания, конфликтите между Общинския съвет и Общинската администрация – това са част от причините за слабия резултат на изборите за евродепутати в Кърджали, твърдят от Движението
Както първи 24rodopi.com писа, в община Кърджали ДПС е получило подкрепата на 11 463 души, което е с около 3 000 души по-малко изборите през май м. г. Втора сила край Арда е ГЕРБ – с 3 976 гласа. БСП има 2 369 гласа в община Кърджали, „България без цензура" – 1 113 гласа, а Реформаторския блок – 572 гласа.
Лидерът на ДПС Лютви Местан се обадил в изборната нощ на областния лидер Бахри Юмер и поздравил другите 6 общински организации за отличните резултати. Предстоят наказания в ОбС на ДПС в Кърджали, довериха за 24rodopi.com от централата на движението.
На снимката: Резултатите на всички партии и коалиция в Кърджалийско
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

49 comments so far,Add yours

  1. Анонимен26/5/14 14:32

    Нали пазара спонсорира изборите нали Рамадан с събира за дПС парата той си купи само мерчо ...

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен26/5/14 14:47

    Хайде сега да ви видим млади поправена кой ще ви спаси,,,,,и фалшивите фак,,,,,ри няма да ви спасят браво на Лидера усети ги че нищо не става от тях но КЪСНО доверието се изчерпа аз лично за първи път не гласувах за ДПС жално ми беше обаче,,,,,,,аз съм един бизнесмен те ми еб,,,,,,а бизнеса

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен26/5/14 14:47

    Хайде сега да ви видим млади поправена кой ще ви спаси,,,,,и фалшивите фак,,,,,ри няма да ви спасят браво на Лидера усети ги че нищо не става от тях но КЪСНО доверието се изчерпа аз лично за първи път не гласувах за ДПС жално ми беше обаче,,,,,,,аз съм един бизнесмен те ми еб,,,,,,а бизнеса

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен26/5/14 14:50

    Az li4no glasuvah s prazna buletina ot na4aloto na demoktati4nite izbori v Bg,zaradi tezi shunkari v DPS

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен26/5/14 14:53

    Оставка за повечето управници и съветници ,,,гледат само нови коли и апартаменти да си купят от далавери на факт,ри

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен26/5/14 14:58

    Дайте път на младежите

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен26/5/14 15:00

    Vristaytese po Selata I Kamyonite

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен26/5/14 15:02

    Sikinin ucunda beyaz gormus peynir sanmis

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен26/5/14 15:03

    Vristaytese po Selata I Kamyonite

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен26/5/14 19:27

      Ш. Поле не е село ве ахмак.

      Изтриване
  10. Анонимен26/5/14 15:10

    Крепостта на ДПС се руши ,докато от един хляб не хапнем или поне да опитаме вкуса няма оправия в този град ,,,,не може само 5човека да ядат а 500 да гледат ,найадените къде бяха на изборите

    ОтговорИзтриване
  11. Анонимен26/5/14 15:11

    Чакаме факсове !

    ОтговорИзтриване
  12. Анонимен26/5/14 15:17

    Този резултат в Кърджали е благодарение на "усилената " работа на новия обс на ДПС Кърджали с тези темпове догодина ще стигнат ГЕРБ 4000 гласа . ГЬОНСУРАТИ ! искаме незабавно ОСТАВКИ

    ОтговорИзтриване
  13. Анонимен26/5/14 15:39

    Предсрочни избори и ДПС отива в ........ ЗАТВОРА!

    ОтговорИзтриване
  14. Анонимен26/5/14 15:53

    KOALICIQ DPS-GERB

    ОтговорИзтриване
  15. Анонимен26/5/14 16:21

    tutun s....i...........kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hepinizzzzzzzzzzzzzz.... samo dps

    ОтговорИзтриване
  16. Анонимен26/5/14 16:55

    Za pirvi pit i az ne glasuvah na tezi izbori ( vinagi sim glasuval za DPS)

    ОтговорИзтриване
  17. Анонимен26/5/14 17:02

    .......XA XA XA XA XA XA XA XA Xİ Xİ Xİ Xİ XİXİ XA XA XA XA OOH RAHATLADIM BE SON GÜLEN İYİ GÜLERMİŞ...........XA XA XA XA XA KOYTO SE SMEE POSLEDEN NAY DOBRE SE SMEEL XA XA XA XA USETİHA UDARA NA GERB.......XA XA XA....

    ОтговорИзтриване
  18. Анонимен26/5/14 17:03

    кучето си лае керванът си върви!!!

    ОтговорИзтриване
  19. Анонимен26/5/14 17:19

    V kirkovo sinasito e vinoven..

    ОтговорИзтриване
  20. Анонимен26/5/14 17:26

    25 g byahte v vlasta..kakvo napravihte za men obiknoveniyat turchin che iskate glasa mi...nyama rabota ako ima e za 300 lv mesechno..kide sa tutunoproizvoditelite,jivotnovidite...KOE MOE PRAVO ZASHTITIHTE BE LEKETA MRISNI..PREDATELI NA TURSKIYAT NAROD

    ОтговорИзтриване
  21. Анонимен26/5/14 17:38

    Аз съм член на ДПС но като видях че ме няма никъде в списъците за застъпници,наблюдатели и членове на сексионни комисии от яд отидохме с моето семейство и гласувахме за друга партия.

    ОтговорИзтриване
  22. Анонимен26/5/14 18:05

    ДПС изкара от строй БСП , сега е ред на ГЕРБ .Агент Павел снощи на пресконференцията заяви , че са готови за коалиция с ГЕРБ. Маневри на СТАРА К-ВА.

    ОтговорИзтриване
  23. Анонимен26/5/14 18:17

    дпс се разпада, старите верни гласоподаватели намаляват, а младите не са толкова наивни, от. върхушката кой се оправи до сега се оправи финансова

    ОтговорИзтриване
  24. Анонимен26/5/14 18:56

    Нов факс: Реджеб от с.Лисиците-председател на ДПС-Кърджали !

    ОтговорИзтриване
  25. Анонимен26/5/14 19:07

    Arkadaslar Fax geliyo ama ne fayda be gelirse gelsin kimin umrunda-Hadi bakalim faxlan gelenler belli oldu Kircali faxla yonetilemez ama yine gec DPS anasini alatila faxla gelenle ve simdi baya bi kiclari gidisecek- YONETIM ISTIFA - ОСТАВКА

    ОтговорИзтриване
  26. Анонимен26/5/14 21:01

    BLAGODARIA NA VSISKI SAGRAJDANI TURCI KOITO GLASUVAHA ZA GERB
    DOKAZAHTE SE STE EVROPEISI

    ОтговорИзтриване
  27. Анонимен26/5/14 22:03

    Повече никога няма да гласувам за ДПС защото чрез тая партия мошениците и крадците натрупаха милиони и милиарди за сметка на нас гласоподавателите с една дума ДПС обслужва само определен кръг от хора както каза Ахмед Доган.

    ОтговорИзтриване
  28. Анонимен26/5/14 22:10

    Админа ,призовавате за толерантност и спазване на добрия тон, а не публикувате нормални, в добрия тон коментари.А гнусните псувни ги предпочитате?!Не мога да разбера за кого работите.

    ОтговорИзтриване
  29. Анонимен26/5/14 22:12

    Масов бойкот - политика на факсовете - политика на автопилот - ОбС на ДПС-просто не са в час ОСТАВКА

    ОтговорИзтриване
  30. Анонимен26/5/14 22:33

    Оставка на Мухаррем и Раиф

    ОтговорИзтриване
  31. Анонимен26/5/14 23:47

    Айде бе, мислиш ли че ще подадат оставка аркадаш??? Никога няма...те знаят че има кой д гласува за тях под строй...

    ОтговорИзтриване
  32. Анонимен27/5/14 01:50

    община кърджали не е бащиния ,опомнете се .

    ОтговорИзтриване
  33. Анонимен27/5/14 07:12

    Oki Dadi podadat ostavkata ili nie ste gi svalim ottam ste se siberem I ste vdignem obstinata v vizduha

    ОтговорИзтриване
  34. Анонимен27/5/14 07:57

    22.10 много точно казано. Къде е моя коментар и защо не се публикува, защо се дискриминират коментари написани на кирилица и без стилистични и правописни грешки?!

    ОтговорИзтриване
  35. Анонимен27/5/14 08:34

    do sega glasuvah za DPS sega ne glasuvah imnogo drugi napraviha taka radvam se na padaneto na DPS krayno vreme bese kato sednaha na mekickite si stolove zabraviha za obiknoveniya narod mahnete se ot tam pone da ne va vidim i da ne se yadosvame povece nekadirnitsi

    ОтговорИзтриване
  36. Анонимен27/5/14 11:44

    A shaga Tonke, a shaga

    ОтговорИзтриване
  37. Анонимен27/5/14 12:58

    Не се заблуждавайте. Движение за права и свободи е желязна партия и никога няма да ви се сбъдне мечтата... Трябва ти малко акъл и като размислиш ще разбереш. Те са единни, те си помагат, те се обичат, те раждат деца-..., никога няма да си изкарат очите, както ние християните правим, радваме се на нещастието на комшията, когато е в беда, вместо да му подадем ръка, ние го смачкваме до неузнаваемост, то дори и поговорка има в тая насока - "На мен да ми е добре, а на Вуте нека му е зле!". Човек не трябва да се сърди на ДПС. Те гласуват за една партия, ние гласуваме за 99 партии, е драги ми анонимни, как да стане. Непрекъснато християнин подлива вода на християнин. И най-много са щастливи, когато някой е без работа, изпадне в беда.... Работещите на запад са уязвими...(Казано от евродепутатката на Гърция, Костадинка). Но така е казал Бог...Да си мислят тези, които оставят в бг. Населението ни намалява от ден на ден... Не желая лошото на бг, НО. . .?!

    ОтговорИзтриване
  38. Анонимен27/5/14 13:02

    АБЕ ХОРА,,,,, НЕ ПИШЕТЕ НА ЛАТИНИЦА!!!!!
    Непрекъснато в чата чета, че българите са националисти, а вие които пишете на латиница не сте по-малко националисти от християните!
    ПИСАНЕТО НА КИРИЛИЦА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !
    Прост народ, слаба държава. Това е неуважение към хората, които четат в чата...

    ОтговорИзтриване
  39. Анонимен27/5/14 13:15

    Evropeysi sme vece pisim taka zastoto da mogat da cetat I v Evropa Оставка

    ОтговорИзтриване
  40. Анонимен27/5/14 14:22

    DA EVROPEYTSI SME A SME V BLATOTO IM ISKOKO NYAMAME SANS DA IZLEZEM OT TAM S TAYA NISKA KULTURA AZA VLIZANE DA NE SI MISLIM BILGARSKITE GRAJDANI VSE OSTE SME PIRVOBITNI I SE BLISKAME V KALTA

    ОтговорИзтриване
  41. Анонимен27/5/14 15:35

    Като става въпрос за това,кой е гласувал и кой не е,просто не издържам да не се включа и аз.От турски произход съм и бих дал последната си капка кръв за друг от моя произход! И не крия-гордея се с това...
    В моето селце живея чак от 70-те ( селцето ми е едно от общините с голям брой жители от турски произход,но това няма значение)
    Та... в моето селце съм роден,в моето прекрасно училище изучен...
    Голям родолюбец съм и горещ симпатизант на партията,която защитава интересите на същите от моя произход-но повярвайте ми,НЕ ГЛАСУВАХ ! Не гласувах за никоя партия!
    Обичам България ,обичам всичко родно,но през останалото време съм "безработен"...
    Разбирасе ,че не седя със скръстени ръце,работя по 10-12 часа вече 15 години,защото имам деца които трябва да нахраня.Но ми е тежко,когато и аз имам диплома (не купена!) за висше образование,някои други да клатят краката си в някое държавно-партийно кътче.
    Аз не искам помощи -нито за дърва и въглища,нито за брашно ,всеки път съм искал работа,която ще оправдае моето образование-НО УВИ,трудно е това да се случи ,след като не си" някакъв" на "някой".
    Аз как да дам моя глас,кой го е грижа за мен,грижа има- ДА-за работните им места,защото след загуба има да се работи по 10 часа в някой прашен цех,без ПРАЗНИЦИ!!!!!!...

    ОтговорИзтриване
  42. Анонимен27/5/14 16:10

    Вижте града,квартал възрожденци и си направете извода кои е виновен за резултата.

    ОтговорИзтриване
  43. Анонимен27/5/14 16:59

    до 15:35!```` Ако съм учител бих ти писал отличен (6). БРАВО, всичко е 1/1хххххххх

    ОтговорИзтриване
  44. Анонимен27/5/14 17:02

    Kade utide jivota ne mojem hliab da si kupim a naste depesari za Bruksel se stiagat da lapat oste

    ОтговорИзтриване
  45. Анонимен28/5/14 07:38

    Като става въпрос за това,кой е гласувал и кой не е,просто не издържам да не се включа и аз.От турски произход съм и бих дал последната си капка кръв за друг от моя произход! И не крия-гордея се с това...
    В моето селце живея чак от 70-те ( селцето ми е едно от общините с голям брой жители от турски произход,но това няма значение)
    Та... в моето селце съм роден,в моето прекрасно училище изучен...
    Голям родолюбец съм и горещ симпатизант на партията,която защитава интересите на същите от моя произход-но повярвайте ми,НЕ ГЛАСУВАХ ! Не гласувах за никоя партия!
    Обичам България ,обичам всичко родно,но през останалото време съм "безработен"...
    Разбирасе ,че не седя със скръстени ръце,работя по 10-12 часа вече 15 години,защото имам деца които трябва да нахраня.Но ми е тежко,когато и аз имам диплома (не купена!) за висше образование,някои други да клатят краката си в някое държавно-партийно кътче.
    Аз не искам помощи -нито за дърва и въглища,нито за брашно ,всеки път съм искал работа,която ще оправдае моето образование-НО УВИ,трудно е това да се случи ,след като не си" някакъв" на "някой".
    Аз как да дам моя глас,кой го е грижа за мен,грижа има- ДА-за работните им места,защото след загуба има да се работи по 10 часа в някой прашен цех,без ПРАЗНИЦИ!!!!!!... Това трябва да се преповтори много пэти,за да знаят ония от ДПС какво е положението на ония,които не са с купени дипломи и знаят поне да се изразяват ,а не като онези,които си клатят краката ,както е казано ..браво та този баща...Чест му прави-достоен и най-важното просто ...Човек-само Човек!

    ОтговорИзтриване
  46. Анонимен28/5/14 12:11

    v vsi4ki obstini e taka polojenieto s dps sivetite

    ОтговорИзтриване
  47. Анонимен30/5/14 09:13

    Дебелия -Расим да не се ослушва. Веднага да го махат с ФАКС или ШУТ в гъза.Той е в основата на далаверите на пазара .Заради него ДПС -Кърджали е на това дередже в момента.......... с него да махнат и господаря му Раиф.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.