Трима ученици от кърджалийското село Конево спечелиха специална награда за колективно участие във фотоконкурса „Денят на народните будители през моя обектив". Той бе организиран от Националния литературен музей, като в него се съревноваваха 250 фотографии на деца от цялата страна.
Колективното отличие бе за 14-годишните Селма Али и Назлъ Мехмед, както и 11-годишната Есин Неджид за фотографиите им от проведения в училището в Конево конкурс за художествено четене.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Анонимен1/12/15 18:40

    БРАВО НА УЧЕНИЦИТЕ И НА Г-Н ХАСАН

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен1/12/15 18:42

    С.Конево е най-хубавото село в област Кърджали.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.