Скъпоструващата модернизирана отсечка Кърджали – Подкова, която глътка десетки милиони само преди 2 години, отново е в… дупки. Някои са особено опасни – като дълбочина и големина.
В момента върви седмото изкърпване на участъци от високоскоростния път, а в края на юни м. г. бе извършен основен ремонт. Тогава се отрязаха големи асфалтови участъци по дясната лента на пътя от спирка „Джебел" за Кърджали, след което се извърши качествено полагане на нова настилка.
Консорциум „Кърджали-Подкова" изпълни рехабилитацията и реконструкцията на 8-километровата отсечка, която е част от пътя Кърджали-Маказа-Комотини. С най-голям дял в обединението е „Интегрирани пътни системи", която фирма трябва да приведе шосето в годен
за експлоатация вид. Две години след пускането му в действие, то е осеяно с дупки.
Най-опасните препятствия в момента са в участъци от платното от спирка „Джебел" към Кърджали.
Междувременно от Агенция „Пътна инфраструктура" отчитат, че новооткритият път Кърджали – Подкова е от най-натоварените участъци от Републиканската пътна мрежа в Южна България. От началото на годината по рехабилитирания участък на първокласния път I-5 между Кърджали и разклона за Джебел, в понеделник и петък преминават средно по 9 700 МПС за денонощие, а по новото трасе – от разклона за Джебел до Подкова, средно по 3 600 МПС за денонощие.
24rodopi.com
На снимките: И след основния ремонт, новата пътна настилка продължава да се компрометира
При тази дебилщина вече няма смисъл и от снимки,и от коментари, и от каквото и да било.
ОтговорИзтриванеКражбата е голяма, извършената работа една от най какпавата която някога са виждали в кърджалийско
ОтговорИзтриванеsamo vijte ot Gracka strana ,asfalt ayna ,a v bg,asfalta go pravyat s ciganska pot
ОтговорИзтриване