14 изкуствени неравности ще бъдат изградени по протежение на най-невралгичното трасе в Кърджали – бул. „Беломорски", част от републикански път I – 5 и международен транспортен коридор № 9 от Скандинавския
полуостров към пристанищата на Егейско море. Възложител на дейностите е ОПУ, а от няколко дни екипи на пътноподдържащата фирма „Трейс груп" работят на участъка, съобщиха от Областна администрация. На три места ще бъдат монтирани т.нар. кабари за убиване на скоростта, а на останалите 11 кръстовища пешеходните пътеки ще бъдат повдигнати с алфалт. Стойността на ремонтните работи е 83 000 лева, а парите бяха осигурени от АПИ по настояване на депутата Цвета Караянчева. Паралелно ще бъде обновена и маркировката по булеварда със специален релефен износоустойчив слой, идентичен с този, който се полага по магистралите.
Решението за повдигане на пешеходните пътеки по „Беломорски" бе взето от Обществения съвет  за пътна безопасност към областния управител през юни, заради серията от тежки инциденти и рисковото натоварване на трафика през летния сезон. Областно пътно управление изготви техническо задание, което бе одобрено и финансирано от АПИ. Изкуствени неравности тип кабари ще бъдат поставени на кръстовището пред Филиал „Любен Каравелов", на кръговото на „Веселчане" и на кръстовището с ул. „Синчец". Ще бъдат монтирани общо 254 броя кабари. Останалите 11 пешеходни пътеки по „Беломорски" ще бъдат повдигнати с асфалт.
24rodopi.com 


Share To:

24rodopi

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Анонимен10/8/16 13:45

    14 изкуствени неравности ще бъдат изградени по протежение на най-невралгичното трасе в Кърджали – бул. „Беломорски", част от републикански път I – 5 и международен транспортен коридор № 9 от Скандинавския полуостров към пристанищата на Егейско море.
    ---------------------------
    А знаете ли че по такива пътища не е позволено да има неравности
    После ще разваляме пак всичко за наша сметка,
    А как ще се придвижват колите на бъза помощ
    Кой глупак го измисли това ,
    По добре с тези средства си оправете дупките и си пуснете уличното осветление

    ОтговорИзтриване
  2. За тези пари да бяхте купили камери

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен10/8/16 15:14

    Пак политика

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен10/8/16 16:27

    Mvr bulgar architektlar...50 km plus legnal policay i... jalti betondji topki...:-):-):-):-):-)

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен10/8/16 18:57

    A sega da vidim rali sistezatelite

    ОтговорИзтриване
  6. V nikoy evropeyski grad nyapa takava prostotiya ldgnal policay

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен10/8/16 20:29

    И в никой европейски град няма такива прости селски шофьори 19:05. Аз съм ЗА препятствията.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен10/8/16 20:59

    Въведете коментара си...илийка мн сте прости

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.