Post A Comment:
20 comments so far,Add yours
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK
Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.
Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения. 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK
тъпанари
ОтговорИзтриванеАмсалаци,хората от "хубаво" ли си купуват стари автомобили.Румънците,защо минават с нови коли.Направете нещо хората да работят и получават добри заплати и тогава изобщо няма да говорите за катализатори.Ама нали сте глупаци,защо ли ви отговарям........
ОтговорИзтриванеБи следвало да има обезщетения за тези собственици
ОтговорИзтриванеглупаци вижте какъв хаос е в града заради румънците, вземете мерки за обходен маршрут, големите атомобили и градските автобуси пушат като комини, тръгнали бедните фукари да спират идиоти....
ОтговорИзтриванеТрябва да се забрани вноса и продажбата на автомобили без катализатори в страната, а не рязко да се забрани движението на близо един милион регистрирани коли в страната. Тоталната забрана трябва да се извърши в рамките на пет години, през което време, гражданите да се пренасочат към покупка на нови автомобили.
ОтговорИзтриванеРеволюцията наближава с всеки изминал ден....крадливите,корумпираните,третополовите КАЛИНКИИИИИИ вън вън вън от управлението на страната ни
ОтговорИзтриванена гърба на народа някои отново ще трупа нещастни левчета
ОтговорИзтриванеМИРИШЕ НА ГОЛЕМИ СТАЧКИ ИЗ БЪЛГАРИЯ....
ОтговорИзтриванеПАК С ТЪПИТЕ ПРОСТОТИИ....МИРИШЕ НА ПРОТЕСТИ..
ОтговорИзтриванеDo "собственик на автосервиз" ot statiqta, da puknesh izmekqr, tyrsesht samo oblaga ot razni shturi resheniq na gyrba na obiknovenite hora
ОтговорИзтриванеПочват протести ...ДА МИСЛИМ ПОТЪРПЕВШИТЕ КАКТО МЕН КАКВО ЩЕ ПРАВИМ...
ОтговорИзтриванеochakvaite skoro i za grajdanite, zadyljitelni katalizatori na ustata, ako kashlqt da ne myrsqt okolnata sreda, interesno mi e katalizator na zadnika da si sloja li, che kato izpuskam gazove moje da zamyrsq.
ОтговорИзтриванеВ Румъния държавата дава по 5000 евро за новозакупена кола, нашите амсалаци тръгнали да унищожават нацията си. От утре почвайте да събаряте старите панелни блокове, защото гаранцията им е била 50 години.
ОтговорИзтриванеВ това министерство в интерес на българските граждани ли работите или против? Какви са тези простотии с колите без катализатор? Сетихте се, че София и страната са замърсени, защото го допуснахте с безумните и безразборни строежи навсякъде в държавата, свързани с изсичане на дървета, наливане на бетон, работа на багери и камиони, които освен много изгорели газове донасят и куп ръсотия и прах. След като изникне поредната кооперация със съмнителни разрешителни за строеж се увеличават броя на живеещи на дадена улица, както и броя на автомобили. Колкото повече нови сгради има на една малка улица, предвидена за малки къщи, повече мръсотия и изгорели газове ще има. Да не говорим за инфраструктурата, как тя не е предвидена за толкова популация и проблема със замърсяване се увеличава. Защо допуснахте София да стане над 2 милиона. Едно време при Бай Тошо хубаво си имаше жителство, столицата беше на половина по-малка, колите бяха 3 пъти по-малко на брой. И нямаше коли с катализатори, но беше в пъти по-чисто. Кой ви бие шамари да концентрирате всички заводи и предприятия в София? Да сте чували за децентрализация с цел разсeлване? Като искате да се намалят вредните газове от коли, първо започнете със забрана за внос на коли без катализатор - една добра идея!
ОтговорИзтриванеНо не да забранявате изведнъж всички останали без катализатори, защото всички знаем защо у нас се карат стари коли - защото хората нямат пари! Стимулирайте хората в рамките на период от 5 до 10 години да си сменят старите коли с нови, като вдигнете заплатите и подобрите стандарта на живот. Не само да се гледа какво е на Запад и да се забранява наред от днес за утре! Какви са заплатите на запад? Да не говорим, че всички стари коли са
произведени на по-стари евро стандарти, които по никакъв начин не могат да се мерят със сегашните. Това не значи, че трябва да се забранят тези коли, защото по тази логика по отношение на сигурност трябва да се спрат и от движение всички леки коли без ABS спирачна система, без ESP стабилизираща системи, без еърбези не само отпред, ами и без такива на задните седалки, както и без странични еърбези на вратите. Трябва ли и да спрем от движение всички коли, които имат само задни светлини за мъгла, но нямат предни и в случай на мъгла те нямат достатъчна видимост. Има много такива коли дори и след 2010 година без халогени. Трябва ли и да спрем колите, които са с 2 или 3 врати, че в случай на ПТП, пътниците на задната седалка не могат да излезнат? Трябва ли да спрем от движение и колите, които нямат климатици, че да не пукнем от жега? Технически неизправно МПС се води, когато някоя от фабричните му системи не е в изправност! Автомобил фабрично без катализатор, произведен по стари евро норми, няма как да покрие тези след 2010 година. Щом останалите му фабрични системи работят, значи той е изправен, а поставянето на катализатор на такъв стар автомобил се води като конструктивно изменение! Да не говорим, че повечето стари коли са на газ, защото е по-евтино, а газта е най-екологично чиста пред бензина и дизела. Така, че преди да
предложите поредната щуротия да стане закон, се замислете колко други начини за намаляване на вредните емисии има!!! От нашите данъци получавате заплати по няколко хиляди, карате чисто нови служебни автомобили, обслужват ви ги в най-скъпите сервизи и горивото е без пари, защото всичко е за сметка на народа! В другите държави се дава период от поне 5 години за подмяна на колите с нови, а не от днес за утре, при условие, че заплатите има с в пъти по-големи. Или може би ви е страх да спрете строежи на високи сгради на малки улици с цел да не засегнете нечии интереси? Спиране на строежите е свързано с по-малко изсечени дървета, по-малка амортизация на инфраструктурата,
по-малко работа на строителни машини и камиони, а оттам и драстично по-малко изгорели газове. Като добавим и по-малко коли на новодомци, ето ви един хубав план за по-екологично чиста България! Никой не смее да закачи циганските коли, които
се разпадат на пътя и замърсяват жестоко или пък мръсотията в циганските гета!
А СЪС ШИБАНИТЕ ГОРИВА КАКВО ПРАВИМ ...
ОтговорИзтриванеКакво ще стане с колите ни? Не може ли да се монтират катализатори на старите коли?
ОтговорИзтриванеНалагайки забрани ,ковейки закони насочени срещу народа,обсебени от грандомания ,подигравайки се с низките заплати на населението се стигна накрая до бананови реформи насочени ,по подобие на африканските държави ,срещу населението.Гледайки и не виждайки истинските причини за замърсяването на въздуха -Те клас,увеличен трафик на коли от съседни държави ,употреба на дърва и въглища за отопление ,управляващите начело с Борисов приемат план Блитц за реформи без Референдум ,използвайки лятното затишие за да доунищожат малкото радости останали на населението по подобие на президента на Туркмения ,забранил употребата на коли с тъмен цвят в страната си.Въпроса е в каква посока се движим-към Изток или към Запад.На запад в Лондон такситата на града са символ за любовта на хората към ретро автомобилите от 50-те години на миналия век.Въпроса е кой е по изостанал ;ние или гражданите на Велика Британия устояли на сила като Хитлер....О неразумни юроде,поради что се срамиш да се наречеш болгарин...И след много лета ,малцина ще останат в историята не като Терминатори,а като будители на народа,защото тоз който падне за народа той не умира.
ОтговорИзтриванеГодини наред купиха бракмите на запада. Никой не гъкаше. Сега плащайте на Бойко да пълни бюджета. Скапана работа. Как пък няма да се сещат за нещо свястно.
ОтговорИзтриванеМного сте прави хора взеха боклуците на запада,с тези заплати не можем да си позволим друго,сега ще ни дерат и пьлнят гушите на сервизите. Да спрем да плащаме даньци ОСТАВКА
ОтговорИзтриванеТова е бизнеса сега КАТАЛИЗАТОРИТЕ СЕ КРАДЪТ.Идокато идват Софианци да ги изкопуват няма да спре покупко продажбата
ОтговорИзтриване