Паркирал съм автомобила си близо до полицейския участък в Черноочене. Когато тръгвам, подавам ляв мигач, с което демонстрирам намерението си да се включа в движението. Тъй като е населено място, ограничението на скоростта е 60 км. Пътният участък е прав, с отлична видимост. Поглеждам в огледалото за задно виждане. Няма никой.
Мноого назад се виждат фарове, но са доста далеч, поради което преценявам, че няма как да му попреча. Подкарвам в моето платно и виждам как приближаващият ме автомобил усилено и припряно мига със светлините си и яростно надува клаксон. Изпреварването на това място е забранено, налична е непрекъсната осева линия, а малко по-надолу ограничението вече е 50 км.
Джип „Порше-кайен”, тъмен, огромен, със старозагорска регистрация. Изпреварва ме с не по-малко от 120 км в час, като принуждава правилно движещия се насрещен автомобил да избяга вдясно и, за да предотврати челния удар, влиза в канавката. Виждам колегата да се държи с две ръце за главата, невярващ, че се е разминал на косъм от смъртта.
Продължавам движението си по посока Кърджали, съобразявайки се с всички знаци и ограничения. Още не ми е минал яда от хулиганското изпълнение на „заралията”, когато след село Железник виждам полицейски трафик автомобил, който е спрял на десния банкет по посока на движението ми и е включил сигналните светлини. Пред него, в храсталаците, встрани от пътя се е изпружил същия джип-кайен, явно не успял да се справи със завоя, изскочил е от пътното платно и се бе обърнал на дясната си страна. Жалка картинка. Ожулен, с изпотрошени стъкла, чисто новият скъп баровец е полегнал безпомощно. До него стои водачът му, хванал се е за главата с две ръце и немее. Я има, я не 19-20 години. Момченцето на татко, как ли ще обясни случилото се.
Полицейският служител е приготвил апарата за наличие на упойващи вещества и не бърза, ще има и друга работа с пътния джигит.
Махам приятелски на младия колега и продължавам да си карам, бавно, внимателно. Водач съм от 1974 год. и съм се научил, че който бърза далеч не стига…
Страхил Алексиев, адвокат

24rodopi.com

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. Анонимен5/6/18 10:26

    Нещо не е както трябва.Пътя между Черноочене и Кърджали с автомобил се взима за 5 минути .Ако въпросния джип е минал примерно в час х и е направил катастрофа , първо някой трябва да се обади на тел 112 това са 3минути после за да идва ня място полицейската кола това са 5 минути от Кърджали и интресното е този адвокат с колко км в час се е движил в този път или лъже или ако е истина се е движил с 5км в час
    Като пишете адвокатски поне да бяхте писали че излизайки от Хасково ме задмина ние си знаем пътя от Черноочене до Кърджали за колко време се взима

    ОтговорИзтриване
  2. 12км за 5мин - 144км/ч.Браво още един пилот.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.