Да
създадеш собствен бранд, да заложиш на италианското качество при изработката и
да превземеш пазара в България, тръгвайки с големите идеи от малкия Кърджали…
Необходими
са само… 3 години.
Пътят
е извървян успешно от Мелиз и Изет Салим. Двамата млади кърджалийци, които
създават марката „Editta”. Свежият полъх в обувната индустрия, който с
категоричност вече печели своите позиции и следва мечтата на създателите на
бранда за изпълване на понятието „Класика”.
Първият
магазин на „Editta” ще отвори врати на 6 октомври. Той се намира на улица
„Републиканска” и ще очаква своите първи клиенти в областния град в 11 часа.
Марката
предлага над 300 модела дамски, мъжки и детски обукви. Голяма част от тях са от
естествена кожа. Всеки чифт от марката е тестван и покрива всички европейски
стандарти. Изработката се прави в Италия и Турция по патент на „Editta”.
Собствениците на бранда са и единствен представител на марка №1 за детски
обувки в Турция - „Пинокио”.
„Еditta”
вече стъпи в София, Пловдив, Варна, Бургас, Благоевград, Сандански… Търсена и
предпочитана заради дизайна и изключителното качество”, казват Мелиз и Изет
Салим.
Цените
отговарят за всеки джоб, а всички обувки са с гаранция от два месеца.
Магазинът
предлага и богат избор от дамски чанти за спортни и официални случаи.
24rodopi.com
Успех!
ОтговорИзтриване