Цвета Караянчева ще бъде сред звездните булки на новата година. Шефката на Народното събрание призна, че със съпруга ѝ Илия възнамеряват да направят църковна сватба в най-скоро време, съобщават вестник "Ретро" и агенция "Пик". През изминалата 2018-а двамата празнували 30-годишнина, откакто сключили граждански брак, и импулсивно решили да отбележат семейното дълголетие и с църковен. Времето и ангажиментите в парламента обаче така я притиснали, че Караянчева не могла да организира събитието и го отложила за новата година.
„Исках да направим една венчавка по повода, но не се получиха нещата. Надявам се през 2019 г. да го направим. На първата ни среща отидохме на кино. Четири години ходехме хванати за ръка. Баща ми дори казал на майка ми да не се държим така. Веднага след като той излезе от казармата, се оженихме, а година по-късно се роди и дъщеря ми“, споделя Цвета. Именно появата на малката Калина отложила църковната сватба, а и в онези бедни времена двамата преценили, че всеки лев е по-добре да отива за детето.
Сега обаче моментът бил подходящ, а Караянчева изобщо не се притеснявала да сложи бяла рокля на 50. Смятала, че дори така ще е по-хубаво, защото на празника ще могат да присъстват и дъщеря ѝ със съпруга си Атанас, които най-вероятно ще ѝ кумуват, както и любимата ѝ внучка Теодора, която пък скоро стана на 4.
За съпруга си председателят на парламента казва, че е най-близкият ѝ човек и го обича повече от себе си. „Това е любов, преминала през много години. Той вече е част от мен“, споделя кърджалийката. „На няколко пъти ми е идвало да си тръгна от политиката. Да захвърля всичко. Той обаче ме пита какво ще стане с всички хора, на които съм дала надежда и съм ги извадила от черупката. Пита ме дали искам да ги предам. Много се съветвам с него. Невинаги го слушам, но са ценни съветите му“, доверява още тя. Към момента мъжът ѝ Илия, на когото всички близки, включително и тя, казвали бай Илийката, въртял малко магазинче за авточасти в Кърджали. Наложило му се обаче да си наеме момче, което да продава, защото все по-често пътувал заедно с жена си.
„Съпругът ми се занимава главно с мен. Така беше и навремето, като ми помагаше с бебето ни, защото бях студентка в първи курс, когато родих. Без него нямаше да успея да си взема изпитите и да завърша. Така сме и досега. Всички предизвикателства, които поемам, винаги са с неговата подкрепа“, казва Цвета.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.