АПИ: Кръстовището на път Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба 

4 катастрофи с 2-ма загинали и 8 ранени са станали през последните 3 години в района на кръстовището за село Загорско и Джебел, където в неделя 6-месечно бебе загина при пътен инцидент с лидера на ДОСТ Лютви Местан.
Както вече 24rodopi.com писа, при два от инцидентите има смъртни случаи. 32-годишен моторист загина на 9 декември 2017 година на 50-метра от кръстовището, а на 14 април т. г. смъртта настигна 6-месечно бебе.
Първите два тежки инциденти са регистрирани през 2016 година, сочат данните на полицията.
Припомняме, че експерти на Института за пътна безопасност (ИПБ) ще извършат проверка на място днес. В студиото на телевизия "България он еър" Диана Русинова от ИПБ бе категорична, че кръстовището за Загорско и Джебел е негодно за съвременна употреба.
"Намерихме доста данни за наличие на пътнотранспортни произшествия там. От декември 2017 г. до момента има двама загинали и осем ранени", отсече тя.
Кръстовището на път Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба. Това съобщават от Агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ).
От Агенцията посочват, че средно на денонощие в участъка преминават над 5 000 превозни средства и от пускането на отсечката в експлоатация през 2014 г. досега в района на кръстовището при село Загорско няма пътни инциденти.
„Дизайнът на пътя в този участък трябва да бъде сериозно преосмислен и най-после да се заговори за ревизиране на пътната инфраструктура – да се направи независим одит на всички участъци с повишена концентрация на ПТП-та, включително и този. Трябва да се направи тази ревизия в спешен порядък и да се изработят мерки, в които да се инвестира, за да може пътищата да осигуряват безопасност. Трябва да отворим и темата за обезопасителната система в колите ни – столчетата. Има неща, за които трябва да се помисли, извън самия инцидент“, каза пред БНР Диана Русинова от Института за пътна безопасност.
От АПИ пък призовават „всички експерти от неправителствения сектор и медиите да се въздържат от разпространяването на необосновани и неверни твърдения“.
На снимките: Двете тежки катастрофи край Загорско с фатален край

24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

7 comments so far,Add yours

  1. Анонимен16/4/19 13:30

    Ами проверете маркировката на пътя за Маказа.Поне на пет места има прекъсната линия и никаква видимост.Незнам кой кога е чертал къде е разрешено и къде забранено но белята е готова.Ние пътя си го знаем но доста хора могат да се подведат

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен16/4/19 13:32

    Mestan i bashtata da sudqt darjavata

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен16/4/19 18:14

    Пътят Маказа пресича съществуващ път трябва да бъде с подлез или надлез.Да се тарси вина и в проектанта на пътя Маказа.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен16/4/19 18:39

    Върхо старо гробище е направен тоя международен път до с.Загорско

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен17/4/19 08:32

    Не са малко подобни участъци,създаващи реална предпоставка за ПТП.Подобен и много опасен участък има по посока Бенковски - Дрангово,след моста.Видимостта на разстояние от 2-3 км. се закрива от направен обор на един метър от пътя и точно на завой.Допълнително движението се затруднява и от животните,които излизат сутрин и вечер на пътя.Всичко това ежедневно създава реална опасност за тежки инциденти с непоправими последици.Нека отговорните институции да си свършат работата докато не е станало късно.

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен17/4/19 08:36

    Защо агенцията вече трети ден тръби лъжи и глупости ,че до сега нямало никакви произшествия на това кръстовище .Апи на ББ където се трупат пачките е виновна за състоянието

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен17/4/19 11:07

    Не са малко подобни участъци,създаващи реална предпоставка за ПТП.Подобен и много опасен участък има по посока Бенковски - Дрангово,след моста.Видимостта на разстояние от 2-3 км. се закрива от направен обор на един метър от пътя и точно на завой.Допълнително движението се затруднява и от животните,които излизат сутрин и вечер на пътя.Всичко това ежедневно създава реална опасност за тежки инциденти с непоправими последици.Нека отговорните институции да си свършат работата докато не е станало късно.

    Отговор

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.