„Аз не коментирам тежката катастрофа от 14 април, със загиналото 6-месечно бебе. Не казвам кой е виновен. Посочвам само кое е недогледано от пътни строители и проектанти“, отбелязва водачът, който доказва проблемите на пътния възел във видеоматериал:
Припомняме, че жители на джебелски села настояват Агенция "Пътна инфраструктура" да премахне ската, който основно затруднява видимостта. Също така искат преди завоя да бъде поставе на знак, който да накара водачите идващи от Кърджали да намалят скоростта.
24rodopi.com
Tosi pat e ot poveche ot 25 godini napraven, zasto kmetovete i obstinskite savetnici ne ste podobrili detaili dosega i ne ste informirali prozrachno obektivno obstestvenostta?! Kolko leva struva postaviane na dublirani tabeli, kakto na magistralen pat? Podlezi, nadlezi, tuneli, reklamni pana ne ste li vijdalj i chuvali v tehnicheskite universiteti na rbg?! Zasto doseva ne ste napravili s plan skici, video i snimki 3D realna prozrachna informacia za bg narod, za migrantige i turistite? Kolko leva struvat informacionni dostatachni na broi patni tabeli po patia? Zasto vse oste nema oficialen medien kontakt s proektanti, arhitekti, injeneri, stroitelni rabotnici, priemateli na obekta i stroitelelen kachestven kontrol, konsumatori profesiinalni i lubiteli shofiori v publichna anketa razgovor? Pri ogromnite vazmojnosti za udobni lesni eftini publichni kontakti s pisma, email, sms, internet mreji, audio, video v savremieto ni?
ОтговорИзтриванеНа вниманието на КАТ и АПИ: Че безхаберието е пълно, няма съмнение! Лошото е, че не се вслушвате и в предложения. Знаците се поставят, като че ли за да попречат на водачите. Ще посоча засега два участъка, в които ежедневно се създават опасности за ПТП. Единият е след Горичката към КПП-Чилик, където двете ленти по посока Хасково стават една. Хоризонталната маркировка не е изпълнена правилно. От раз лентата става една без нужните стрелки по асфалта. Другият участък е разклона В Черноочене за Стремци. Заставайки по пътя без предимство, знаците от лявата страна закриват видимостта отляво и там много често стават катастрофи. За ремонта, който прави бай Панайотчо сега от Николово за Кърджали, просто не ми се говори. Там оправия няма!
ОтговорИзтриванеРемонта, който прави Панайот, на Ангелакова баща й, е между Петелово и Кърджали. Този участък вече го кръстихме "Женско шосе". След като мина Панайот с неговата прекрасна техника, колите вече вибрират, а жените се радват най-много на това!
ИзтриванеА акт 16 дали има този отсечка сп.Джебел-Маказа ??? Мисля ,че таково липсва..!!!
ОтговорИзтриванеааабе селянин застанал си на точното положение с знака и мрънкаш се като за професианлист иди и се гръмни някъде и не защитавай виновните! там с видимостта няма никакъв проблем! има проблем с знака СТОП , който не се вижда с твоите селски и аматьорски очи!
ОтговорИзтриванеБраво, поздравления! Много точно и ясно сте показали какви опасности крие това кръстовище. Този клип може да бъде много полезен за специалистите, ако му обърнат необходимото внимание.
ОтговорИзтриванеAdmin publikuvay komentarite..ne da gi kries..tozi pit nyama akt 16
ОтговорИзтриванеMay..i po kakvo se dvijim..nerigtriran pit..
Пътят няма акт 16 за пускане в експлоатация,понеже Цв. Василев взе акта със себе си у Сърбия.
ОтговорИзтриванеТоя професионалист правили разлика от осова и от стоп линия
ОтговорИзтриване