„Уважаеми инженери и проектанти на пътя Кърджали - Маказа, на разклона за Загорско има голям проблем с видимостта. Пътни знаци, поставени на „островчето“, затрудняват водачите, които завиват наляво, излизайки на главния път. За да завия към Кърджали, се налага да изляза с камиона на активната дясна лента на пътя с предимство, за да видя дали откъм завоя идва автомобил. Много рискова маневра“, това коментира пред 24rodopi.com професионалният шофьор Данчо Тодоров, който има 25-години стаж зад волана. Преминава по този път всеки ден.
„Аз не коментирам тежката катастрофа от 14 април, със загиналото 6-месечно бебе. Не казвам кой е виновен. Посочвам само кое е недогледано от пътни строители и проектанти“, отбелязва водачът, който доказва проблемите на пътния възел във видеоматериал:

Припомняме, че жители на джебелски села настояват Агенция "Пътна инфраструктура" да премахне ската, който основно затруднява видимостта. Също така искат преди завоя да бъде поставе на знак, който да накара водачите идващи от Кърджали да намалят скоростта.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

9 comments so far,Add yours

  1. Анонимен22/4/19 09:31

    Tosi pat e ot poveche ot 25 godini napraven, zasto kmetovete i obstinskite savetnici ne ste podobrili detaili dosega i ne ste informirali prozrachno obektivno obstestvenostta?! Kolko leva struva postaviane na dublirani tabeli, kakto na magistralen pat? Podlezi, nadlezi, tuneli, reklamni pana ne ste li vijdalj i chuvali v tehnicheskite universiteti na rbg?! Zasto doseva ne ste napravili s plan skici, video i snimki 3D realna prozrachna informacia za bg narod, za migrantige i turistite? Kolko leva struvat informacionni dostatachni na broi patni tabeli po patia? Zasto vse oste nema oficialen medien kontakt s proektanti, arhitekti, injeneri, stroitelni rabotnici, priemateli na obekta i stroitelelen kachestven kontrol, konsumatori profesiinalni i lubiteli shofiori v publichna anketa razgovor? Pri ogromnite vazmojnosti za udobni lesni eftini publichni kontakti s pisma, email, sms, internet mreji, audio, video v savremieto ni?

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен22/4/19 09:31

    На вниманието на КАТ и АПИ: Че безхаберието е пълно, няма съмнение! Лошото е, че не се вслушвате и в предложения. Знаците се поставят, като че ли за да попречат на водачите. Ще посоча засега два участъка, в които ежедневно се създават опасности за ПТП. Единият е след Горичката към КПП-Чилик, където двете ленти по посока Хасково стават една. Хоризонталната маркировка не е изпълнена правилно. От раз лентата става една без нужните стрелки по асфалта. Другият участък е разклона В Черноочене за Стремци. Заставайки по пътя без предимство, знаците от лявата страна закриват видимостта отляво и там много често стават катастрофи. За ремонта, който прави бай Панайотчо сега от Николово за Кърджали, просто не ми се говори. Там оправия няма!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен23/4/19 10:57

      Ремонта, който прави Панайот, на Ангелакова баща й, е между Петелово и Кърджали. Този участък вече го кръстихме "Женско шосе". След като мина Панайот с неговата прекрасна техника, колите вече вибрират, а жените се радват най-много на това!

      Изтриване
  3. Анонимен22/4/19 09:38

    А акт 16 дали има този отсечка сп.Джебел-Маказа ??? Мисля ,че таково липсва..!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен22/4/19 09:40

    ааабе селянин застанал си на точното положение с знака и мрънкаш се като за професианлист иди и се гръмни някъде и не защитавай виновните! там с видимостта няма никакъв проблем! има проблем с знака СТОП , който не се вижда с твоите селски и аматьорски очи!

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен22/4/19 15:11

    Браво, поздравления! Много точно и ясно сте показали какви опасности крие това кръстовище. Този клип може да бъде много полезен за специалистите, ако му обърнат необходимото внимание.

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен22/4/19 16:03

    Admin publikuvay komentarite..ne da gi kries..tozi pit nyama akt 16

    May..i po kakvo se dvijim..nerigtriran pit..

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен22/4/19 23:10

    Пътят няма акт 16 за пускане в експлоатация,понеже Цв. Василев взе акта със себе си у Сърбия.

    ОтговорИзтриване
  8. Анонимен22/4/19 23:50

    Тоя професионалист правили разлика от осова и от стоп линия

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.