Срокът за подаването на офертите е 19 май.
Обществената поръчка за „Сметосъбиране и сметоизвозване, поддържане чистотата на териториите за обществено ползване в община Кърджали и зимно поддържане и снегопочистване на територията на град Кърджали” вече е обявена. Срокът на изпълнението е пет години от датата на подписването на договора с избрания изпълнител, като предвидената сума за този период е в размер на 30 000 000 лева с ДДС.
Очакванията са поне две фирми да кандидатстват за обществената поръчка.
Припомняме, че към момента договорът се изпълнява от „Грийн партнърс”. Той бе подписан през 2014 година и бе за пет години. За този период фирмата трябваше да получи 24 млн. лева с ДДС.
Припомняме, че на свое заседание през ноември м.г. Общинският съвет в Кърджали даде съгласие за подписване на цесия за разсрочено плащане на дълга към сметопочистващата фирма. След сключването й, 11 980 194 лева и 30 стотинки получиха дружествата „Грийн партнърс – БКС“ и „Зауба“ от банка „Д“ за извършените „Сметосъбиране, сметоизвозване и поддържане чистотата на местата за обществено ползване в Община Кърджали” и „Обработка и депониране на отпадъци“. Общината пък ще трябва да върне на банката до 28 ноември 2028 година 13 842 138 лева и 35 стотинки.
24rodopi.com
Какви са изискванията
ОтговорИзтриванеТръжната документация е публикувна на сайта на общината и на сайта на агенцията за обществени поръчки. Можеш да я свалиш от там и да прочетеш какви са условията, и ако те задоволяват изготви оферта, ще се радваме на нов местен играч на пазара за боклука, а не софийски фирми.
ОтговорИзтриване