-Г-н Азис, помните ли тази снимка?
-Да, много мил спомен. От детската градина в село Мост…
-Какво се промени от онзи момент, когато онова момче порасна и вече 16 години управлява Кърджали. Какъв беше пътят?
-Първо, онова момче остаря, но натрупа опит. По целия този път. Но никога няма да забрави и селото, и наученото от първите си учители…
-А то е?
-Не забравяй откъде си тръгнал, уважавай традициите, бъди искрен и себе си, винаги подавай ръка, никога не отминавай човека в беда, родният край е част от Родината, а Родината е част от теб.
Безценни уроци, които винаги проправят правилния път, въпреки несгодите.
***
Така започна кампанията на Хасан Азис за пети мандат като кмет на Кърджали. Отговори на човека от региона, за когото Кърджали е част от житейския път. Не на политика.
„Нови инвестиции кметът ни привлече, работници даже не достигат вече! А фенове крещят „Арда шампион!“, гордо от трибуните на нов стадион!“.
Това се пее в анимиран предизборен клип на кандидата на ДПС за кмет на Община Кърджали. В рамките на 34 секунди, със забавни рими на фона на анимация, се описват постиженията на Хасан Азис в рамките на последния мандат.
Новото осветление, ремонтите на стадиона, на покрития плувен басейн, училищата, парковете, привличането на инвестиции в региона, са залегнали в клипа. Нещо ново, нещо свежо, насочено към младите, целящо да разбие апатията, свързана с всички видове избори в последните 15 години. В рамките на 34 секунди Хасан Азис обезоръжава опонентите единствено с… позитивизъм. Нещо, което липсваше във всяка предизборна кампания до момента.
Анимираният клип впечатли PR експертите. В неговите 34 секунди бе извлечена есенцията на едни 16 години начело на Кърджали.
Какво казва специалистите:
Кметът на Кърджали Хасан Азис, който се бори за нов мандат, е единственият, който заложи на иноваативна кампания с позитивни послания в избори за местна власт 2019-а.
Докато кандидатите на други градове се замерят с компромати, разнасят листовки пълни с лъжи, използват с удари под кръста, екипът на Хасан Асиз изпрати посланията си към избирателите с жизнерадостен видеоклип.
Видеото "за един готин, страхотен, забавен и достъпен кмет" е иновативно за политическата кампания у нас.
Под формата за рими и чрез цветни компютърни графики се изброяват успехите на досегашната управа на града в лицето на Хасан Азис.
Заразяваща, мелодична и запомняща се е песничката към видеоклипа, който нагледно показва достиженията в областта, направени по време на мандата на Азис.
Несъмнено целта на Младежката организация, която е автор на клипа, е била да създаде модерно, ненатрапливо, но същевременно впечатляващо както малки, така и големи, послание, облечено в цвят и музика.
Формата, под която е поднесена информацията, се отличава с образност, синхронизирана с напевния глас на певеца, оставащ зад кадър.
Образите са нагледни и общоразбираеми - училището, детето, майката, паркът, които постепенно преминават в конкретното изброяване на успехите на Азис - инвестициите и инфраструктурата.
Цялостната визия на видеоклипа предразполага, забавлява, интригува, а напевната мелодия е заразяваща и въздейства на положителните емоции на човека.
Всички компоненти превръщат клипа в иновативна политическа агитация, а чрез общочовешките послания, облечени в рими, се постига по-голяма достъпност и по-лесна популяризация на посланията на кампанията на кандидата за кмет на Кърджали Хасан Азис.
Предизборната надпревара изисква в по-голяма степен да се прилага съчетание от комуникационни техники за постигане на максимална ефективност. Професионално организираната предизборна кампания в съвременното общество включва умелото използване на постиженията на информационните технологии от специалистите по връзки с
обществеността.
В световен мащаб началото е поставено от Барак Обама при първото му участие в изборите за резидент на САЩ през 2008 година.
***
-Как минаха те? Имаше от всичко-успехи, скандали, възходи, падения, усмивки, може би гняв, сълзи. Всичко от един живот, но побран в 16 години.
-Безспорно най-интересният град. Не само политически. Това е град мечта. Мечтата на цял свят да бъде като него. Да битува като него. В това мирно съжителство, което изуми и продължава да изумява и да бъде за пример в съвремието ни на надигащи се недотам човеколюбиви настроения. Кърджали се превърна в столица, световна столица на толерантността. Много лесно наглед, но и много трудно. С усилията, волята, сърцата на всички нас. Всеки един град това са неговите хора. Не сгради, не финансови възможности, не икономически постижения, хората-те са най-ценният ресурс на един град, държава. Ние разполагаме с най-добрия материал. Най-голямото богатство на Кърджали са самите хора. Те поставят емблемите, те дават примера на Европа и останалия свят. Всичко останало, което ни липсва, в чисто материален план, рано или късно ще го постигнем. Имаме волята, имаме и хората.
Успехи, скандали, възходи, падения-всичко е част от живота. И всичко се преодолява с воля...
Другият клип:
Купуването и продаването на изборни гласове е престъпление и се наказва от закона
-Да, много мил спомен. От детската градина в село Мост…
-Какво се промени от онзи момент, когато онова момче порасна и вече 16 години управлява Кърджали. Какъв беше пътят?
-Първо, онова момче остаря, но натрупа опит. По целия този път. Но никога няма да забрави и селото, и наученото от първите си учители…
-А то е?
-Не забравяй откъде си тръгнал, уважавай традициите, бъди искрен и себе си, винаги подавай ръка, никога не отминавай човека в беда, родният край е част от Родината, а Родината е част от теб.
Безценни уроци, които винаги проправят правилния път, въпреки несгодите.
***
Така започна кампанията на Хасан Азис за пети мандат като кмет на Кърджали. Отговори на човека от региона, за когото Кърджали е част от житейския път. Не на политика.
„Нови инвестиции кметът ни привлече, работници даже не достигат вече! А фенове крещят „Арда шампион!“, гордо от трибуните на нов стадион!“.
Това се пее в анимиран предизборен клип на кандидата на ДПС за кмет на Община Кърджали. В рамките на 34 секунди, със забавни рими на фона на анимация, се описват постиженията на Хасан Азис в рамките на последния мандат.
Новото осветление, ремонтите на стадиона, на покрития плувен басейн, училищата, парковете, привличането на инвестиции в региона, са залегнали в клипа. Нещо ново, нещо свежо, насочено към младите, целящо да разбие апатията, свързана с всички видове избори в последните 15 години. В рамките на 34 секунди Хасан Азис обезоръжава опонентите единствено с… позитивизъм. Нещо, което липсваше във всяка предизборна кампания до момента.
Анимираният клип впечатли PR експертите. В неговите 34 секунди бе извлечена есенцията на едни 16 години начело на Кърджали.
Какво казва специалистите:
Кметът на Кърджали Хасан Азис, който се бори за нов мандат, е единственият, който заложи на иноваативна кампания с позитивни послания в избори за местна власт 2019-а.
Докато кандидатите на други градове се замерят с компромати, разнасят листовки пълни с лъжи, използват с удари под кръста, екипът на Хасан Асиз изпрати посланията си към избирателите с жизнерадостен видеоклип.
Видеото "за един готин, страхотен, забавен и достъпен кмет" е иновативно за политическата кампания у нас.
Под формата за рими и чрез цветни компютърни графики се изброяват успехите на досегашната управа на града в лицето на Хасан Азис.
Заразяваща, мелодична и запомняща се е песничката към видеоклипа, който нагледно показва достиженията в областта, направени по време на мандата на Азис.
Несъмнено целта на Младежката организация, която е автор на клипа, е била да създаде модерно, ненатрапливо, но същевременно впечатляващо както малки, така и големи, послание, облечено в цвят и музика.
Формата, под която е поднесена информацията, се отличава с образност, синхронизирана с напевния глас на певеца, оставащ зад кадър.
Образите са нагледни и общоразбираеми - училището, детето, майката, паркът, които постепенно преминават в конкретното изброяване на успехите на Азис - инвестициите и инфраструктурата.
Цялостната визия на видеоклипа предразполага, забавлява, интригува, а напевната мелодия е заразяваща и въздейства на положителните емоции на човека.
Всички компоненти превръщат клипа в иновативна политическа агитация, а чрез общочовешките послания, облечени в рими, се постига по-голяма достъпност и по-лесна популяризация на посланията на кампанията на кандидата за кмет на Кърджали Хасан Азис.
Предизборната надпревара изисква в по-голяма степен да се прилага съчетание от комуникационни техники за постигане на максимална ефективност. Професионално организираната предизборна кампания в съвременното общество включва умелото използване на постиженията на информационните технологии от специалистите по връзки с
обществеността.
В световен мащаб началото е поставено от Барак Обама при първото му участие в изборите за резидент на САЩ през 2008 година.
***
-Как минаха те? Имаше от всичко-успехи, скандали, възходи, падения, усмивки, може би гняв, сълзи. Всичко от един живот, но побран в 16 години.
-Безспорно най-интересният град. Не само политически. Това е град мечта. Мечтата на цял свят да бъде като него. Да битува като него. В това мирно съжителство, което изуми и продължава да изумява и да бъде за пример в съвремието ни на надигащи се недотам човеколюбиви настроения. Кърджали се превърна в столица, световна столица на толерантността. Много лесно наглед, но и много трудно. С усилията, волята, сърцата на всички нас. Всеки един град това са неговите хора. Не сгради, не финансови възможности, не икономически постижения, хората-те са най-ценният ресурс на един град, държава. Ние разполагаме с най-добрия материал. Най-голямото богатство на Кърджали са самите хора. Те поставят емблемите, те дават примера на Европа и останалия свят. Всичко останало, което ни липсва, в чисто материален план, рано или късно ще го постигнем. Имаме волята, имаме и хората.
Успехи, скандали, възходи, падения-всичко е част от живота. И всичко се преодолява с воля...
Другият клип:
Купуването и продаването на изборни гласове е престъпление и се наказва от закона
Post A Comment:
0 comments so far,add yours
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK