Голяма интрига!?
Имаше голяма заявка за Кърджали за нещо много голямо в Кърджали, но подобно на цялата кампания и изборният ден беше „измъчена работа“. Партиите разчитаха на твърдите ядра. Партийните активи и тези със заплатите обещаваха, но не „разширяваха“ интереса към дадения кандидат или съветническа листа. Това се доказва с ниската избирателна активност.
Стратегия за пробив имаше за една от периферните общини, която стартира още преди две години. В коалицията срещу една партия влязоха няколко формации, барабар с шивашки шеф и приватизатор на машиностроително предприятие.
Изборен туризъм!?
Дори тогава го нямаше като в предишни години. Вярно, че дойдоха около 500-600 души в цялата област - едните са изселници, другите - от вътрешността на страната. В Ардино пристигнаха два автобуса нашенци от Бурса. Организирано, заради тридневната почивка и належащата смяна на паспортите. В Джебел също имаше два автобуси и десетина леки автомобили, повечето от тях гласуваха – и за двата лагера.
Харизма?
Ето това най-много липсваше. Кандидати, които да пълнят залите с хора без команда от партийни отговорници. За да чуят и видят, но доброволно.
Посланията също не грабваха, а бяха римейк от предишни избори.
Въобще, тази предизборна кампания беше „слаба ракия“ и затова твърде често днес чувахме, на зададен от наш репортер въпрос „Защо не гласувате?“, отговор с усмивка: Бе, мани ги! Да стане 21.00 часа, че да разрешат продажбата на алкохол!
24rodopi.com
İzboren turizm nyamaşe vıpreki tova Dps pak e pobeditel v cyalata oblast
ОтговорИзтриване