Досега задължителният брой бе 31 часа, но при необходимост, всеки може да вземе допълнителни часове.
„Този, който не успява да се справи с тези, които са по наредба – 31 часа, никой не го спира да вземе повече часове и над 40 даже“, коментира пред екип на 24rodopi.com Милчо Димитров – дългогодишен автоинструктор. Допълнителните часове обаче се заплащат. В Кърджали цената на един час е 20 лв. Този факт води и до заключението, че въвеждането на задължителните 42 часа ще оскъпи шофьорския курс.
„Според мен, най-малко 800 лева ще струва курсът тук. Сега е между 500-600 лева, отбелязва на свой ред друг инструктор по кормуване-Метин Аптула.
От съсловието са категорично против и въвеждането на система за контрол на практическото обучение чрез GPS.
„Това е абсолютно глупава работа. Ние не сме престъпници, ние сме преподаватели. Ние сме най-следените хора в България, нас ни упрекват в цялата страна, всеки на нас ни търси кусурите“, е мнението на Милчо Димитров. Неговият колега Метин Аптула е на същото мнение. „Затова съм против, защото контролът не трябва да се извършва по този начин. И сега си има контрол на обучението. Това си е обидно“, посочва той.
Вв вторник инструктори от цялата страна бяха на протест в столицата с искане тези задължителни 42 часа да отпаднат, както и въвеждането на GPS системата. Местни автоинструктори твърдят, че на протеста в София няма представители от Кърджали.
Какво още казаха автоинструкторите вижте в репортажа:
24rodopi.com
аба ора кой тарикат инструктор дава да карате 31 часа ба, той човека пита можеш ли да караш, гледа пробва те можеш, тогава айде направо на изпит ба, парата в джобаааа от икономиятааааа.
ОтговорИзтриванеКурсистите ,не са виновни ,инструкторите са гола вода, половината за нищо не стават,затова създават такива водачи,
ОтговорИзтриване