„Роли в живота не играя. Аз съм Маргарита Павлова, такава каквато всички ме познават. Голяма част от героите ми имат прототипи, други са сбор от характерни човешки черти“, твърди писателката Маргарита Павлова от Кърджали в интервю за „Алтернатив прес“, първи български младежки вестник.
„За да съм напълно откровена, ще споделя, че само няколко пъти съм си позволила прототип на героините в приказките да съм аз. Една от тях е в книгата „Приключенията на Златноелечко“, аз съм прототип на липата. Ако трябва да отговоря конкретно каква съм в живота, то аз съм добра, добронамерена, помагаща с каквото мога на всеки и в никакъв случай не съм героиня от литературно произведение, а реален човек със своите добри и лоши черти. И тъй като казах, че ще съм откровена, ето една лоша черта – не прощавам на предателите и лицемерите, за мен те не съществуват“, казва Маргарита Павлова пред репортерката Анелия Крумова.
Най-голямото постижение е да спечеля любовта на моите читатели, а те в по-голямата си част са деца, подчертава писателката. „Децата са откровени и истински и ако нещо не им харесва или ако с нещо не са съгласни, те винаги го казват. Тази искреност е типична само за подрастващите, за съжаление, това не са отнася за част от възрастните. Когато дете ми каже: „обичам те“, след като е чуло или прочело моя приказка, това е постижение. Постижение е, когато стъпя на по-високо стъпало, когато напиша по-хубава книга от вече издадените. С едно изречение състезавам се със себе си. Засега се справям добре“, допълва авторката на „Приключенията на Златноелечко“.
„Всеки човек има възможността да реши как иска да го запомнят и съобразявайки се с това, да работи всеки ден, за да го постигне. Рано е още да кажа как бих искала да ме запомнят (усмихва се), но ще се радвам, ако в мое лице хората виждат добър човек, човек, който прави така, че всички да живеем в един по-хубав и приветлив свят, човек, който сее добро и чрез творбите си възпитава към справедливост. Човек трябва да е справедлив първо към себе си, след това към останалите. И нека читателите на Алтернатив прес запомнят думите на великия италиански поет Франческо Петрарка: „В книгите се крие особено очарование – те ни носят наслаждение, говорят с нас, дават ни добър съвет и стават наши приятели“, казва Маргарита Павлова.
24rodopi.com
Share To:

24rodopi

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. Анонимен5/2/20 18:58

    Поздравления, Марги! Гордея се с теб.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен5/4/20 09:38

    да, Гълъбица Бочукова е

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен5/8/21 16:48

    Евалла, Марге. Шапка ти свалям. Дерзай.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен8/11/22 12:10

    Браво Марге

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.