Видеото с дължина 98 секунди е на режисьора Мартин Илиев, пише ClubZ. Рекламната агенция, продуцирала поръчката, е „Априори“.
Едно от основните послания в клипа е, че България е в топ 10 в света по скорост на интернет и е на трето място в света по брой IT специалисти. Показани са деца с медали – видимо шампиони от световни първенства по математика. Във видеото се подчертава, че българските заводи за авточасти „помагат на 90% от европейските коли да се движат”. Посланието е „Умно място с умни хора”, като се залага на качеството на човешкия ресурс.
Видеото е част от серия от аудиовизуални продукти, имащи за цел да промотират страната като добро място за инвестиции. Бюджетът е 667 000 лева.
24rodopi.com
Хаха. Това че ДПС управлява в Кърджали а ГЕРБ цяла България е достатъчен показател колко са умни хората.
ОтговорИзтриванеЕ Кърджали никога не се е славел с умни хора
ИзтриванеDps i akal ?2
ИзтриванеДа бе да,те само като чуят какви ги приказва нашият вожд веднага разбират колко сме умни.
ОтговорИзтриванеA laynata v moreto, ko praim?!
ОтговорИзтриванеПриказката инвестиции в булгаристан отдавна се превърна в романа Търсачи на проблеми с инвестиции.
ОтговорИзтриванеСкоро гледах документален филм за англичанин които се заселил в странджа, човекът е обзавел къщата и оградата си с десетки камери и пак го ограбват, мамят го. абе човекът си купил кошмар с пари и се превърнал в инспектор дю дю.
Взели пари, върнали пари. Типино по български. Като за поръчка за строителство. Видеото става и за туристически клип. Става и за IT сектора. Но това в цял свят го знаят и отдавна да се възползвани от тази опция. Дай едни пари в България на IT специалистите - добри пари за България и доста спестени, ако фирмата работа в Англия. Честита подялба на 600 000 лева. Файда от този клип няма да има. Нищо ново не казва.
ОтговорИзтриване