През последните три седмици отново се активира разпращането на фалшиви
електронни съобщения от името и/или с логото на „Български пощи“, под формата на анкети или игри, в
които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за
целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес,
данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.
Това обявиха от дружеството.
В други случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и
трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да
предостави данни от банкова карта и др.
„Български пощи“ ЕАД обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не
провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане на
такси за доставка и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или
кредитна карта за доставката, Имейли, които не носят официалния адрес и не
произхождат от домейна на дружеството, не следва да се приемат за достоверни.
Томболи и игри, които не са обявени на официалната страница на дружеството, не
съществуват.
24rodopi.com
Post A Comment:
0 comments so far,add yours
Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.
24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK