Общо 190 ученици, научни ръководители, консултанти и членове
на журита взеха участие в сесията. Бяха представени 68 проекта/разработки в
отделните секции. При класирането се взема предвид не само съдържанието на
разработката и мнението на рецензента, но и представянето на резултатите по
време на сесията, както и отговорите на въпросите по време на дискусията след
всяко представяне. Осмокласниците на Антония Маровска заеха призовото второ
място за своите изследователски разработки, свързани с българския книжовен
език. Тазгодишното участие на Жулиде, Емилия и Есиен в научната сесия е успешен
дебют. Екипът на изследователската им общност вярва в своите бъдещи успехи и
благодари на ръководството на училището за подкрепата, която им оказва.
24rodopi.com
Браво на тези хубави и умни дечица!
ОтговорИзтриванеА къде е турския език?
ОтговорИзтриванеНе живеем в Турция?
Изтриване19.21Както в СРМакедония диалект на българския език? Българския произход и корен???? Философията на смяната на имената на турците и възрод. процес! На кюрдски има държавна телевизия в съседна РТурция!
ОтговорИзтриванеЕдин ученик какво толкова може да изследва? Занимание, нищо друго! Изследването е работа на научни кадри.
ОтговорИзтриванеТрябва да се гордеем с нашите деца, може те да са бъдещите научни кадри.
Изтриване