23,5 милиона лева от 81-милионния бюджет на Народното събрание през 2020-та година са похарчени за заплати на депутатите. Това посочват от Института за развитие на публичната среда.

В разходите за издръжка влизат още 11,3 милиона лева, като базовата заплата на депутат е 4200 лв. - три средномесечни заплати в държавния сектор.

През 2020 година 86 депутати не са имали нито едно парламентарно питане - или една трета от тях.

24rodopi.com

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

3 comments so far,Add yours

  1. Анонимен22/12/20 18:39

    Честито,българино! Хак да ти е...

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен22/12/20 21:49

    В града е много жежко,
    Живея много тежко!
    На село се преместих,
    Багажът си изместих!
    И купих мрежа, куки!
    Дано е на сполука!!!
    Защото там, на село-
    Рекичка тече смело!
    Реката е живот!
    Водата е живот!
    Без вода, без риба -
    Едва ли ще ни има!
    И казах си тогаз:
    "Рибар съм, Боже, аз!"
    На село и със риба -
    Не ще ми трябва нива!
    Не щеш ли - ей така!
    Съседката изникна!
    Лелей! Баш сега ли
    Майка й я викна!?
    Съседката е гот!
    в лицето е красива!
    А тялото й - "Бог"!
    Същинка, морска Дива!
    А майка й - скумрия!
    Дан' кажа - "шафрантия!"
    От риба не разбира;
    И тъпо се навира!
    Какво пък толкоз има,
    Ний двама във захлас
    С съсдеката - пленила
    Сърцето ми, от раз -
    Да си поговорим,
    Да си споделим,
    Да си отговорим-
    Кой кому е мил?
    Варай! Заеби го!
    Майките са тъй:
    Пазят си момите!
    Нямат май акъл!
    Казах им аз смело:
    "РИБА АЗ ЛОВЯ!
    Вие сте от село!
    Ето я стръвта!"
    Те ми не повЕрваха
    Аз пък окъснях!
    И във тъмна доба,
    Рибата съзрях!
    Плуваше в реката.
    И беше голяма!
    Кършеше снагата.
    Оха! Грешка няма!
    Щука, Шаран или Змей -
    Дреми ми на Моя!
    "Ще те хвана бързо, ей!
    Ти ще си баш МОЯ!"
    Хвърлих мрежата тогаз,
    Хванаха се много!
    Гледам ги аз във захлаз-
    Жаби във неволя! :(
    "Бах'го!" - викам си-
    Защо ли не бях във Италия?
    И в Китай да си,
    То пак, жабата е мания!
    Хвърлям пак за риба - йок!
    Няма си и няма!
    Казвам си - "Карък си, мой!"
    Бягай ти за мряна!
    После взех си въдичката,
    Сложих й примамка!
    Хвърлих малко тесто, тъй-
    "Удавник - и за сламка!"
    Хванах 2-3 рибки аз
    Казах си - "Това е!"
    Риба-скара до захлас!
    Всичко е наяве!
    Ето вече, в полунощ,
    Барбекю приготвям!
    Тя ме гледа в тъмна нощ
    И ми се кикоти!
    "Яла, батко, погледни-
    Колко риба има!
    Всеки ден ще ни дари,
    Реката голяма!"
    И тя идва, и ядем,
    И ме гледа мило...
    Ех, либодото съвсем,
    Ме надърви диво!
    Тя видя го - по-голям
    Даже от скумрия! :lol:
    И понесе замечтано,
    Мислите си диво...
    После, знаете какво
    С нази там се случи,
    Млад рибар - какво, защо?
    Нека се поучим:
    Щом си готин и рибар си
    Няма начин, братче,
    Да не пипнеш ти
    Отблизо някое пут*че :)

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен23/12/20 16:54

    Българският данъкоплатец като дава толкова много пари на депутатите за не ефективна работа, защо те за Коледа и Нова година не направят дарения за болни деца или за болни от пандемията от тази година ами чакат пак с ЕС меси народа да прави дарения. За партийните субсидий които си ги гласуваха от 1 лв. на 8 лв., за служебните автомобили, охрана и много други да не говорим. Ето за това е голямото разделение между парламент и народ.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.