Почти 164 500 000 лева са постъпленията в офиса на НАП в Кърджали през 2020 година, съобщиха от приходната администрация. Въпреки извънредната обстановка в условия на пандемия, в която работи бизнесът, фирмите и гражданите са внасяли добросъвестно данъците и осигуровките си, отчитат от офиса на агенцията в Кърджали.

Данъчните приходи възлизат общо на 63 314 731 лв., от тях 25 452 275 лв. са платени от физическите лица за данъка върху доходите, а над 10 740 000 лв. са платени от бизнеса за корпоративни данъци.

Общият размер на приходите от осигурителни вноски е 97 139 597 лв., като от тях над 56 милиона лв. са за държавно обществено осигуряване, близо 27 300 000 лв. – за здравноосигурителни вноски и малко над 12 милиона лева – за задължителното пенсионно осигуряване, сочи отчетът на НАП в Кърджали.

От приходната агенция коментират, че 2020 година се е оказала и година на ясно изразената данъчна солидарност. Някои икономически сектори са били тежко засегнати, други са преживели подем, но общото е, че независимо от трудностите бизнесът и гражданите коректно са спазвали ангажиментите си към бюджета.

 

Близо 16 хиляди са посетили НАП за проверка на осигуровки

 

49 335 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на НАП в Кърджали през 2020 година, сочи справка от Системата за управление на опашките в приходната администрация. 15 979 граждани са посетили приходната администрация в областния град по повод изясняване на здравно осигурителния си статус. 10 497  са посетили офиса на приходната администрация за издаване на удостоверение и уточняване на задължения. 4 457 са задължените лица подали данъчни и осигурителни декларации. 

За плащане на задължения с карта през физически-ПОС терминал са посетили приходната администрация 6 201 лица. Гражданите все по-често предпочитат да платят чрез ПОС устройство заради липсата на такси при извършване на операцията, а и предимството, че плащането достига веднага до НАП и автоматично се отразява в данъчно - осигурителната сметка на клиента. 

Системата за управление на опашките позволява и стриктен контрол при обслужването на гражданите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

6,44 минути е средното време за изчакване на клиент през годината, а 11 мин. за обслужването му в НАП Кърджали.

24rodopi.com

 

Share To:

24rodopiavtor

Post A Comment:

0 comments so far,add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.