Колко четени бяха дописките по време на предизборната кампания?
На
скучна кампания – „средна хубост“ четения. Това е най-точното определение за
интереса на избирателите към кампаниите на партиите и коалициите и техните
кандидати за депутати в 9-ти Кърджалийски многомандатен район.
Интересът
бе по-голям в началото, около регистрацията на листите. Новината за водача на
една от партиите се радва на 64 566 читатели. За сравнение, топ новините
на 24rodopi.com имат над 100 000 читатели.
Новините
от предизборните срещи и партийните послания се измерваха с читателски интерес
в диапазона от 3 600 до 30 000 читатели.
Стартът
на кампанията на една от формациите, която се очаква да има мандат в Кърджали
бе проследен от 22 501 души, а отговорите на кандидат, също с шанс за
парламентарно присъствие – от 16 505.
„Средна
хубост“ е отчетена и в националните медии. Три дами имаха публикации в сайта на
националния вестник „24 часа“. Четенията варират от 3 416 до 13 244 четения.
24rodopi.com
Ако се развиете в посоката, в която тръгнахте, и достигнете даже не особено голяма, а средна висота, то ще изиграете в развитието на нашата литература една историческа роля.
ОтговорИзтриване