Когата Кобрата се появи в някое телевизионно студио без да е ял бой на ринга или без той е нокаутирал съперник, а и говори като един „обединен патриот“, това означава, че се сили депутат да става. Когато последва второ студио, трето радио, четвърти сайт…, бъдете сигурно, че вече има и партия, която е харесала Кубрат Пулев за някоя от районните си листи.
Когато
археологът Николай Овчаров ангажира медии, за да обяснява какви хубави хора са
на власт, това означава, че се задава „Археологическо лято“ и на дневен ред е разпределянето на средствата за разкопки.
Ако
хвалбата е за даден кмет, демек предстои „сензационно откритие“ в
съответната община с излишни пари в бюджета. Какви ли тайни ще разкрие нечия компирена нива!?
Когато
телевизорът натрапва социолог или „-ози“, които обясняват кой ще спечели
изборите, ако те се проведат днес, ама от „гледането на 1 200 бобчета“, се
обявяват резултатите само на 600 от тях, това означава, че „-огът“ или „-озите“ просто бранят партийните си хонорари. И че неговата/тяхната партия не е първа сила, каквото облъчване се лее от екрана.
А
когато социологът лъсне като партиен функционер, лоши новини се задават за партията, която плаща хубави пари за хубави анонси, но калпаво изпълнена задача. Изпълнена-недоизпълнена от хора, които имат забележителни ясновидски способности, но не да проучат по научному обществените нагласи за изборите, а да усетят доколко е пълна партийната каса. Обичат да поемат от партията. Да бъдат водени на партиен водопой.
Не
вървим към информиран вот, а към избори с поредните фалшиви социологически
проучвания.
24rodopi.com
Снимка: Pixabay.com
ДЕПУТАТИ - АРТИСТИ СПОРТИСТИ ФОЛК-ПЕВИЦИ,КАЛИНКИ,И Т.Н.БОЖЕ БОЖЕ КАКВА НИЗОСТ КАКВО БЕЗЛИЧИЕ.
ОтговорИзтриванеНАЙ СМЕШНОТО Е КОГАТО СЪЩИТЕ ЗАПОЧНАТ ДА ГОВОРЯТ С ПЕТ ШЕСТ ЗАУЧЕНИ ЩАМПИ КОЛКО ФАЛШИВО ЗВУЧИ. СМЕШНИЦИ