Помните ли? На входа на Кърджали порнозвездата Джена Джеймисън продава търкалящи се лагери
. За билборд иде реч, де.

А капковото напояване? Малкият юнак, който суче от най-известната анонимна гърда в България по онова време, вече стана голям юнак (сори, може и юначка да е била), но рекламистите още споменават тази метафора като пример как сексът продава.


Продава, а по време на избори гласове носи ли?!

Едно време бившият цар Симеон Сакскобурготски напълни кандидатските листи на НДСВ с красиви жени, сякаш ги избираше по каталог за неполитически дейности. Началото беше повече от успешно.

Красивата жена или мъж в реклама възбужда зоните в мозъка, които карат хората да правят импулсивни покупки, заобикаляйки зоните, контролиращи рационалното мислене. Този извод не е на български социолози, чиято зависимост от партийните каси е толкова видима, че главите им раждат скучни като счетоводни отчети идеи, а на учени от университета в Калифорния.


Сексът може и урна да напълни, от избирателната активност дори машината за гласуване да прегрее. Стига да се е случила нелогичната агитация, стига поне една от кандидатките да изглежда като преминала теста „умна, но и красива“,… Абе, да излъчва секс!

Какви са реалностите на кампания „Избори`2021 – втора серия“.

Скука в посланията. 90 на сто от кандидатите са „невидими“, а и няма да се видят на терен в оставащото време до 11 юли.

А какво ни гледа от билбордове и плакати? Видимо е имало сериозни харчове, но изпълнението е: лъскава хартия за изложба на стари събития.

Нещо по-джеймисънско има ли? Не.

Поне спомен за мадамите на Саскскобурга? Не. 

Баба Яга има ли я? Има я! Даже два пъти.

От плаката бик гледа ли те – гледа, че и по-лошо.

После да не питате нашата партия защо има толкова малко гласове.


Хартията лъскава, суратът – стреснах ли те, не гласувай за мен!

Физиономиите на Избори`2021 задържат мозъчната дейност на избирателя на най-ниски нива, което обрича мечтателите за „пълна кошница“ на 11 юли на кофти краен продукт. Като добавим, че нещата куцат и откъм говорене, катастрофата е неизбежна. 

Хартията отдавна не върши работа. „Посланията са едни и същи от 25 години. Все ще ни спасяват, все да излезем от батака, все ще ни вдигат нещо… Никой не го вдига. Умряла работа. Някои сигурно свои плакати и в спалните са си сложили“, тънко разсъждават по темата сутрешните клиенти на баничарниците в региона. Е, те ако не знаят, та кой...

24rodopi.com

*Джена си тръгна, баба Яга дойде

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

  1. Анонимен30/6/21 12:19

    Голяма част от рекламите трябва да минават одобрение според мен. Това е жалко.

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.