Помните ли? На входа на Кърджали порнозвездата Джена Джеймисън продава търкалящи се лагери. За билборд иде реч, де.
А капковото напояване? Малкият юнак, който суче от най-известната анонимна гърда в България по онова време, вече стана голям юнак (сори, може и юначка да е била), но рекламистите още споменават тази метафора като пример как сексът продава.
Продава, а по време на избори гласове носи ли?!
Едно време бившият цар Симеон Сакскобурготски напълни кандидатските листи на НДСВ с красиви жени, сякаш ги избираше по каталог за неполитически дейности. Началото беше повече от успешно.
Красивата жена или мъж в реклама възбужда зоните в мозъка, които карат хората да правят импулсивни покупки, заобикаляйки зоните, контролиращи рационалното мислене. Този извод не е на български социолози, чиято зависимост от партийните каси е толкова видима, че главите им раждат скучни като счетоводни отчети идеи, а на учени от университета в Калифорния.
Сексът може и урна да напълни, от избирателната активност дори машината за гласуване да прегрее. Стига да се е случила нелогичната агитация, стига поне една от кандидатките да изглежда като преминала теста „умна, но и красива“,… Абе, да излъчва секс!
Какви са реалностите на кампания „Избори`2021 – втора серия“.
Скука в посланията. 90 на сто от кандидатите са „невидими“, а и няма да се видят на терен в оставащото време до 11 юли.
А какво ни гледа от билбордове и плакати? Видимо е имало сериозни харчове, но изпълнението е: лъскава хартия за изложба на стари събития.
Нещо по-джеймисънско има ли? Не.
Поне спомен за мадамите на Саскскобурга? Не.
Баба Яга има ли я? Има я! Даже два пъти.
От плаката бик гледа ли те – гледа, че и по-лошо.
После да не питате нашата партия защо има толкова малко гласове.
Хартията лъскава, суратът – стреснах ли те, не гласувай за мен!
Физиономиите на Избори`2021 задържат мозъчната дейност на избирателя на най-ниски нива, което обрича мечтателите за „пълна кошница“ на 11 юли на кофти краен продукт. Като добавим, че нещата куцат и откъм говорене, катастрофата е неизбежна.
Хартията отдавна не върши работа. „Посланията са едни и същи от 25 години. Все ще ни спасяват, все да излезем от батака, все ще ни вдигат нещо… Никой не го вдига. Умряла работа. Някои сигурно свои плакати и в спалните са си сложили“, тънко разсъждават по темата сутрешните клиенти на баничарниците в региона. Е, те ако не знаят, та кой...
24rodopi.com
*Джена си тръгна, баба Яга дойде
Голяма част от рекламите трябва да минават одобрение според мен. Това е жалко.
ОтговорИзтриване