Над 45 000 потребители взеха участие в 13-тото издание на класацията „Любимите марки”.Те посочиха брандовете, с които емоционалната им връзка е най-силна.
За
7-ма поредна година Майонеза „Краси” бе номинирана и премина през трите кръга
на най-популярната потребителска класация у нас като убедително спечели вота в своята категория.
От
създаването на категорията Майонеза „Краси” държи водачеството през всички
години до сега. Това отбеляза и мениджърът
на предприятието Даниела Авджиева, която благодари на потребителите за
високата оценка и доверието! И посочи, че ежедневните усилията на целия екип са
насочени към една ценност-Майонеза
„Краси” да остане продукт с непроменимо
качество и вкус!
В
особено оспорваната категория „Любим работодател – българска компания“ Фабрика
за майонеза „Краси“ се нареди в топ 3.
За
разлика от други класации, „Любимите марки” не разчита на жури при номинациите -
те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и
представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.
Майонеза
„Краси” е лидер на пазара на майонеза у нас вече над 25 години, носител е на
редица награди от престижни форуми и записа името си в Книга та на Гинес,
като стана първият продукт в историята
на българската хранително-вкусова промишленост, носител на Рекорда на Гинес за
най-голяма кофичка с майонеза в света.
На
снимката: Изпълнителният директор на Фабрика за майонеза „Краси“
Даниела Авджиева
24rodopi.com
Който обича майонеза Краси - номерът е 7 . Правилният номер!
ОтговорИзтриване