„Хасково е два пъти по-голям град от Кърджали, но в Кърджали има два пъти повече таксита от Хасково. Там са 240, тук – около 500. И в двата града таксито къща храни, но там има правила, тук нещата са малко талибански. И по тази причина има недоволни клиенти“
, коментира пред 24rodopi.com дългогодишен таксиметров шофьор в града край Арда, визирайки публикацията ни „Елитни цени замръсни таксита без климатици и потни шофьори“.

44 123 души наброява населението на град Кърджали, по данни на Националния статистически институт. Жителите на Хасково са 68 298.

Таксиметровите услуги в Кърджали скочиха с 50 стотинки и цената от точка до точка в рамките на града вече е три лева, но има и по-скъпи маршрути: Център Кърджали – кв. „Гледка“ 3,50 лева, кв. „Байкал“ – кв. „Гледка“ 4,00 лева, район „Пазара“ – Енчец 7,00 лева. Извънградските „не са пипани“, информира ни водачът на „жълтата кола.

„Скок на цените на горивата, скок на осигуровките, скок на новите стикери от 35 на 70 лева, има и още скокове, за да „скочим“ и ние с 50 стотинки“ , казва дългогодишният таксиджия, но признава и грешките на колегите. „Да, глупаво е кажеш на клиент „За какво ти е климатик, минаваме моста и сме на твоя адрес“. Явно е време да създадем сериозно сдружение на таксиджиите и да се придържаме към някакви правила, а не да се излагаме пред клиентите“, допълва той.

ВИДЕО репортаж: Таксиметрови: Двойно за преглед, скъпи горива, задръствания, не можем на старите тарифи! – тук

24rodopi.com

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

15 comments so far,Add yours

  1. Анонимен6/8/21 14:21

    Ко сравняваш Хасково и Кърджали,В Кърджали двойно повече Гурбетчии идват,Виж тяхната автогара колко автобуса има и виж в Кърджали колко има,

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен6/8/21 15:08

    В Кърджали са около 390 такситата но колко са с трудови договори няма данни. В синдиката сме само 30 души колегите не искат да плащат членски внос.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен6/8/21 15:22

    Хайлази няма да работят

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен6/8/21 16:10

    Това е мит че в Хасково има 240 таксита, не е така. Цените там са по скъпи от Пловдив първоначална 1.35 лв дневна 90-95ст нощната е 1.05лв, минута престой 0.25 - 0.30ст. Това означава, че крайния потребител през деня ще заплати за превоз за един километър 2,27 лв, а за същия курс през нощта-2,40 лева. От киното до веселчани 3км- 4.20 лв дневна. В Кърджали няма нощна тарифа.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен6/8/21 17:32

    368 Разрешителни е издала обш.Кърджали.Такситатали са наи важното в гр.Кърджали.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен6/8/21 21:32

      Да ама има и със старите стикери коли още, те карат вечерта и кат не ги закача

      Изтриване
  6. Анонимен6/8/21 17:49

    В гр.Кърджали тарифите за таксиметровите услуги скочиха. Голяма част от таксиметровите автомобили не отговарят на европейските изисквания. Нямат таксиметрови апарати. Маршрутът се определя от водача и цената също. Мръсни автомобили, почти без климатици или не ги използват. Голяма част от водачите пушат вътре. Отворени прозорци. Униформата на повечето от тях е с потници, къси панталони или боксерки, боси. Вътре по някога отвратително мирише. Да не говорим, че висят по автобусните спирки и пречат на автобусите от градският транспорт. Единствено за пример са няколко жени които карат таксиметрови автомобили.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен6/8/21 21:26

      Цената се определя от управителят на фирмата (Росен номер 34),работи в Нои Кърджали. Не ги определят шофьорите. Те вина нямат че не карат на апарат,защото ги задължават да са на тарифа.

      Изтриване
  7. Анонимен6/8/21 18:30

    ПО ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ ПРИ ТАКСИМЕТРОВИТЕ ШОФЬОРИ НЕ СЪМ ЧУВАЛ И ВИЖДАЛ. ХОДЯТ С КЪСИ ПАНТАЛОНИ КРАКА ОБРАСЛИ В КОСМИ ГОВОРЯЯТ ПО МОБ.ТЕЛЕФОНИ НА РАЗВАЛЕН ЕЗИК КАТО СЕ ПРАВЯТ НА НЬКАКВИ НИКАКВИ СЕ ГОВОРЯТ МЕЖДУ КОЛЕГИТЕ ИМ НА ПРАСТАШКИ ЕЗИК И Т.Н МИРИШАТ МНОГО ОТ ТЯХ.ТРЯБВА ДА СЕ СЛОЖИ РЕД ОТ ОБЩИНАТА ДАИ И ГРАЖДАНИТЕ. ДА НЕ СЕ ДОПУСКАТ РАЗНИ ЧОБАНИ ГОВЕДАРИ И ДРУГИ ИДВАЩИ ОТ ОБОРИТЕ ДА ВОЗЯТ ЦИВИЛИЗАЦИЯТА.ПРОСТОТИЯТА ВЪН ОТ ЦИВИЛИЗАЦИЯТА.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен6/8/21 21:29

      А ти май си от прайда щом си бръснеш краката :)

      Изтриване
  8. Анонимен6/8/21 18:52

    Пазарна икономика

    ОтговорИзтриване
  9. Анонимен6/8/21 19:06

    За цял ден никой не поиска да го возя и да си плати на апарат кви хора са тва не знам, все гледат да метнат 3 лв и да бягат. Кога ще започнете да искате касови бележки и да си плащате реално?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Анонимен6/8/21 21:50

      Ай ся хората са виновни, че не карате на апарати.

      Изтриване
    2. Анонимен6/8/21 21:53

      На апарата ми показва повече от 3 лв

      Изтриване
  10. Анонимен6/8/21 19:40

    В Хасково по евтини горива а такситата по скъпи

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.