Бях в горните класове на Трънската гимназия. По това време ни водеха на бригади, помагахме в селското стопанство. В случая, в околностите на града събирахме изсъхнало сено.

Имах прекрасно, ново колело МИФА, свободен венец. Ежех се с него, но бях свит и срамежлив при контактите ми с момичетата. Въздишах тайно по моя съученичка, но тя, естествено, не се досещаше какви вихри се гонят в душата ми, а за нищо на света не бих и признал.

Когато трудовия ден приключи, тя ме помоли да я закарам до града тъй като имала среща. Нещо ме жегна под лъжичката, но с готовност се отзоваха. Тя се настани на рамката на колелото и потеглихме. Няма да ви занимавам с емоциите и трепетите, които ме разтърсваха при всеки допир на коленете ми до тялото й.

И най-интересното. Нейния любим я чакаше, но изобщо не си беше и представял как тя ще пристигне. Аз му я доставих, а той, вместо да се радва и да ми благодари, налетя да ме бие.

Вика му:

- Абе човек, краката си потроших в жегата да ти я докарам на време, а ти ме гледаш на пушка и си готов да ми скочиш. Много си благодарен, няма що.

Приятелчето осъзна, че не е прав и ми се извини. Гушна изгората си и тръгнаха,  а аз се качих на МИФА-та и подкарах, изпълнен с противоречиви чувства.

Разказвам ви случката днес, на големия християнски празник Голяма Богородица, но не защото момичето се казваше Мария.

Името й бе Магдалена!

Страхил АЛЕКСИЕВ, адвокат

 

Заглавието е на 24rodopi.com

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

1 comments so far,Add yours

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.