24rodopi.com/Регион
Ремонтни
дейности по пострадалия от свлачище път Джебел-Рогозче, в участъка край
Самодива, ще стартират през пролетта на следващата година, при осигуряване на
финансов ресурс. Поради въведеното зимно поддържане на пътищата от
републиканската пътна мрежа се преустановяват всякакви дейности с изключение на
аварийни работи.
Това
отговарят от Агенция „Пътна инфраструктура“ в отговор на многобройните писма от
страна на Община Джебел относно експлоатационното състояние на пътищата в
района.
Участъкът
Джебел-Рогозче е затворен за движение от април т.г. поради активизиралото се
свлачище. В началото на годината пътят буквално бе „отхапан“ вследствие на
дестабилизационни процеси. Това от своя страна наложи жителите на редица села
да използват алтернативен маршрут, който увеличи разстоянието до общинския
център Джебел с повече от 80 километра.
От
активната кореспонденция между Пътната агенция и Община Джебел стана ясно, че
към момента в процес на съгласуване е технически проект за укрепване на
проблемния участък.
В
същото време приключиха кърпежите в участъка Мишевско-Църквица, част от пътя
Джебел-Църквица-Синчец-Ардино. През последните три години по него са
изпълнявани ремонтни дейности на стойност 147 117 лева, посочват от АПИ.
„През
следващия строителен сезон Агенцията ще предприеме всичко необходимо, за да се
възложат ремонтни дейности за подобряване експлоатационното състояние на двата
републикански пътя (Джебел-Мишевско-Църквица
и Джебел-Рогозче) и осигуряване на
безопасните условия за движение“, уверяват от АПИ в писмо до Община Джебел.
Припомняме,
че вчера приключи ремонтът на пътя между Мишевско и Църквица, един от
участъците в най-окаяно състояние в Източните Родопи. Кметът Неджми Али
благодари за съдействието на шефа на Областното пътно управление в
Кърджали-Ивана Калчева, за ремонта на въпросната пътна отсечка.
Шофирането в България вместо удоволствие е постоянно напрежение и стрес - човек не знае от какво да се пази по-напред: от внезапно появили се дупки или бабуни по иначе (относително) равен път, от необезопасени свлачища, от липсваща или подвеждаща маркировка, от заложени смъртоносни капани в резултат на малоумни инженерни решения като това с мантинелата, от шофьори-социопати с мощни автомобили и дебели връзки в етажите на властта…
ОтговорИзтриванеСрокът на годност на българските “пътища” е колкото на пастьоризирана бира - година и половина. След което почват да се напукват, нагъват, слягат, изронват с образуване на кратери; в дясната лента се оформят дълбоки коловози като в коларски път - типично български принос в пътното строителство…
ОтговорИзтриванеЗащото се КРАДЕ БЕЗСРАМНО още при строителството, и защото веднъж построеното, което е калпаво по задание, НЕ СЕ ПОДДЪРЖА, докато се самоунищожи.
Българските пътища са в безобразно състояние. При управлението на ГЕРБ въведоха винетки. !2 години ги събират и някой ги изплюсква. Нито един километър път не е направен или ремонтиран с пари от винетки. Маркировката навсякъде е полуизтрита и нощно време невидима. АПИ и МРРБ просто си раздават едни пари а хора загиват по нашите пътища защото никой от гореспоменатите институции не си върши работата.
ОтговорИзтриванеДискриминация или студена война?
ОтговорИзтриванеНедейте така господа и тука е България.