Случва се обаче нещо друго. Все се налива в бюджета на
Здравното министерство и парите вечно не стигат. Както и в Здравната каса.
Нароиха се толкова много частни болници и клиники. Огромен процент от
телевизионните реклами са за хапчета, мазила, лечебни уреди. Ако рекламите в
праймтайма са диагноза за обществото, то за нашето важи-грип, кофти черен дроб,
болки в ставите, вагинална сухота и дискомфорт в интимната област и прочие. В
същото време нашенецът е беден, боледуващ и най-умиращ в Европа. И това няма
нищо общо с ковида. Който, впрочем, се превърна в доволно оправдание за
пробитата ни здравна система.
Четете в новия брой
на „Родопи voice“:
Здраве на сергия:
Килограм лечение и половинка смърт
24rodopi.com
А и за хемороиди има само ковид ваксината не се рекламира
ОтговорИзтриванеТихо! Тъжната истина
ОтговорИзтриваненяма да сгрее сърцата ни.
За съжаление е така, в прайм тайма осовно се рекламират лекарства, бет нещо си и шерифите на добрите кредити. Все корпоративни монополисти окупирали импортно-експортните кранчета и цедят ли цедят пролетарята.
ОтговорИзтриване