24rodopi.com/Темата+

Депутатската дъщеря Дуйгу Тюркоглу, която стана известна покрай разкритията, че е съдружник във фирмата „Рейвънхил консулт“ със сина на шефа на ПГ на „Има такъв народ“, е в черен списък на Националната агенция по приходите (НАП) от 2018 година, научи 24rodopi.com.

В списък, публикуван от приходната агенция на 30 ноември 2020 година, е посочено, че фирмата „Дуйгу транс“ дължи 61 291 лева и 56 стотинки от февруари 2018 година.

Припомняме, че сайтът за разследвания BIRD информира, че синът на председателя ПГ на „Има такъв народ“ Тошко Йорданов – Сибил, и дъщерята на депутата от ИТН Танер Тюркоглу – Дуйгу, са регистрирали ново дружество малко преди изборите за Народно събрание в края на 2021 година.

„Рейвънхил консулт“ е регистрирана на 15 ноември 2021 година, ден след парламентарните избори. Като предмет на дейност са вписани: консултантски и информационни услуги, търговско представителство и посредничество, проучвателна дейност, изготвяне на анализи, бизнесинвестиционни планове, сделки с интелектуална собственост, вътрешна и външна търговия, комисионерство, агентство в полза на местни и чужди физически и юридически лица. Съдружници са Сибил Тошков Хаджитодоров – 50% дял, и Дуйгу Тюркоглу – 50% дял.

Относно дълга на другата фирма на Дуйгу Тюркоглу – „Дуйгу транс“, НАП е установила, че тя няма имущество.

Share To:

24rodopi

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. Анонимен17/6/22 09:11

    Случайно фирмите им да не ги е регистрирал адвокатската фирма на руди кълвача

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен17/6/22 09:40

    Аз с таксито дължа 3200 на нап. То кво остава за по големи фирми. Работа на загуба това е бизнеса в Кърджали.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен17/6/22 22:19

    Да се маха този бизнес и всички да ходят в Европа,тогава да видим кой ще докарва заплатите на чиновниците

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен18/6/22 09:37

    Крушата не пада по-далече от дървото. Същата като бащатко си, който дължи стотици х.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен26/1/23 01:59

    ТОЗИ ЧОВЕК МИ, ИЗМАМИ ФИРМАТА „ДУЙГУ ТРАНС“ ЕООД МОМЕНТА ПОКАЗВА ЧЕ СЪМ УПРАВИТЕЛ НА ТАЗИ ФИРМА НО АЗ НЕ ГО ПРИЕМАМ ТОВА АЗ СЪМ БЕДЕН ЧОВЕК КОЙТО МОМЕНТА ЖИВЕЯ НА КВАРТИРА В ГРАД КЪРДЖАЛИ МОМЕНТА ТАЗИ ФИРМА ИМА ЗАДЪЛЖЕНИЕ ДНЕСКА МЕ ИЗВИКАХА ДАНЪЧНОТО В КЪРДЖАЛИ ДА ПЛАТЯ ЗАДЪЛЖЕНИЕТО НА ФИРМАТА НО АЗ НЕ МОГА ДА ПЛАТЯ ТОЛКОВА ГОЛЯМА СУМА АЗ СЪМ БЕДЕН ЧОВЕК НЯМАМ ОБРОЗОВАНИЕ НЕ МОГА ДА РАБОТЯ МОМЕНТА НИКЪДЕ ЗАРАДИ ТОВА ЗАДЪЛЖЕНИЕ КЪДЕТО ПИТАМ ЗА РАБОТА НЕ МЕ ПРИЕМАТ ЗА РАБОТА АЗ СЪМ САМ ЧОВЕК НЯМАМ СИ НИКОЙ МНОГО ТРУДНО ПОЛОЖЕНИЕ СЪМ МОМЕНТА...

    ОтговорИзтриване

Съдържанието на 24rodopi.com и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на 24rodopi.com, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на 24rodopi.com, посочване на източника и добавяне на линк към 24rodopi.com.
Използването на графични и видео материали, публикувани в 24rodopi.com. е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.
24rodopi.com не носи отговорност за съдържанието на коментарите под публикациите.
Администраторите на блог-форума запазват правото да ограничават или блокират публикуването им. Призоваваме ви за толерантност и спазване на добрия тон.


24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK I 24rodopi - FACEBOOK

Важно: Ползвайте материалите в 24rodopi.com, но ако уважавате труда на репортерите ни, които търсят новините на терен, цитирайте сайта. Ако поставите и линк към 24rodopi.com, нищо няма да загубите.

Администраторите на форума на rodopi24.blogspot.com пък призовават за толерантност и спазване на добрия тон под дописките. Те запазват правото си да ограничават или блокират публикуването на мнения.