24rodopi.com/Политика
Докато
новините от „изпитите при Доган“ на кандидатите за кметове от ДПС „къртеха“
рекорди по читателски интерес, то в първата седмица на предизборната кампания в
Кърджали положението клони към оценка „Слаб“. Самите кандидати също пишат „двойка“
на инициативите на медиите.
Само
три партии се отзоваха на първата покана за безплатен предизборен диспут в
Кърджали. Българското национално радио организира дискусии в регионалните си
станции, а в проявата в Кърджали на 5 октомври участваха БСП, „Възраждане“ и формацията
на Цветан Цветанов. На въпроси отговаряха Милко Багдасаров от БСП, Анета
Георгиева от „Възраждане“ и Мюмюн Исмаил от „Заедно за силна България“. До 9.45
часа на 7 октомври видеото от дискусията е гледано само от 35 потребители.
Едва
34-ма пък са гласували за 10 дни в анкета на сайт с въпрос „За кой от
кандидатите за кмет на Кърджали бихте гласували?“. По 3-ма и половина избиратели
на ден проявили интерес, което е крайно недостатъчно за проучване дори за
домооуправител в жилищен блок във „Възрожденци“.
За да има диспут трябва да има и добър журналист. А това радио има ли 50 човека да го слушат? То няма рейтинг, няма слушаемост. За какъв интерес за диспут пишете? !
ОтговорИзтриване